DELNING: Omgång 34 HV71 - Almtuna (19/2)

Tråd för att visa intresse för biljetter mot Almtuna, lördagen den 19 februari.

Jag skulle kunna vara intresserad av dessa biljetter. Är det 4 st?

Ja fyra: läs mer här.

Reglerna är klara: Syftet är i första hand att medverka till att vi som härjar här på forumet får en chans att se hockey, samt umgås. Är det så att det framåt matchdag inte finns något intresse från övriga forumdeltagare, då är det jättebra om en forumdeltagare ansvarar för att dra med sig tre andra och fyller platserna. Men man kan inte gå in ett par veckor i förväg för att boka in alla fyra biljetter till sig själv. Man kan som du gör visa ett intresse, men beroende på intresset från övriga forumdeltagare så kan det vara så att ens önskemål inte kommer att uppfyllas. Riktlinjerna är utstakade i länken ovan.

Vi vill naturligtvis att du nyttjar biljetterna om det finns utrymme till detta. Än så länge har nyttjandegraden varit låg. Så chansen är relativt hög att kunna knipa ett par biljetter. Se oxå i beskrivningen vilka biljetter som är närmast våra, ifall man vill komplettera med köp av enkelbiljetter.

Tack för info. Inte så ofta det är aktuellt med biljetter för min del tyvärr, bor lite för långt bort för att gå i veckorna.
Men det finns ingen “deadline” för när man får besked? Tänker mest utifrån egen planering.

Japp. Allt står i reglerna. Men, är man långväga så gör vi undantag för att göra det enklare för dem som har svårare att ta snabba beslut. Således försöker vi ge långväga besked före deadline om så behövs.

Bumpar denna tråd för att se om intresset fortfarande finns?

DocSeverinsen?

Sedan tidigare i listan finns bara jag själv som intressent, så jag antar att ingen av de andra som betalt har för avsikt att gå?

Man har fram till 48 timmar före nedsläpp att visa intresse enligt turordningsreglerna, tiden efter det fram till matchstart är det “först till kvarn” som gäller (dvs då gäller inte turordningsreglerna).

Hej!

Försöker skicka PM, men de verkar fastna i utkorgen.
Jag är fortfarande intresserad av de tre kvarvarande.

Som nämnts, men jag skriver det ifall andra har samma “problem”:

PM ligger i utkorgen till mottagaren öppnat det.

Du har dina biljetter nu.

Bra att de kommer till användning!
Diabolics: Nej, jag kommer ner först i mars igen. Du och Erdball också såg jag. Kul!

bara en som saknas :wink:

Uppdaterat :wink:

GREAT!!!