CHL Åttondelsfinal 2: HV71 - Sparta Prag

Sparta spelar som HV Normalt sett gjort den här säsongen. Mardröm om HV tar med sig det här spelet till SHL då är vi snart nere i botten igen som senaste åren :frowning:

Iofs . Bättre Att spela röv här än i SHL

Sundh är ju helt sämst…vad är det frågan om?

Jag vill inte associeras med dem eller HV’s spel

Föredrar dock att inte spela röv alls.

Hoppas att detta är bara en engångsförtelse

Där är vi iaf eniga…

elr så börjar raset :stuck_out_tongue: nä men förhoppningsvis kommer vi ut starkare på fredag,
Jag är orolig då spelet ej funkat så bra de senaste matcherna

Borgman: värd entrén

Tror dock inte det är omöjligt att vända det här. Bara två mål upp ju. Men frågan är hur viktigt detta är för killarna. Känslan är att det varken gör från eller till.

Personligen har jag väldigt svårt att kräva att spelarna ska brinna för detta.

Sparta tillåts att fula i alla lägen. Jag har sett 5-10 saker som vore utvisning i SHL. Bland annat en klockren open ice armbåge i fejjan på thörna i första.

Totalt omöjligt med tanke på hur hv uppträder. Så jävla pinsam insats.

HV är ju långa som en dragspelsbuss i laget, inte lätt att sätta press då.
Dock har väl deras keeper haft lite flyt med ett par puckar som “studsat rätt” framför honom.
Jaja…20 minuter kvar, mycket kan hända!! :sunglasses:

Nu vill jag se spel mot ett mål i tredje perioden av HV71 där man lyfter fram sitt vanliga spel och spelar skiten ur Sparta så man vet att det fortfarande finns där någonstans att plocka fram när SHL är igång igen.

Alltför slött i både kropp och huvudena på laget ikväll. Upp till bevis om de kan göra nåt i tredje, två mål upp.
Gillar fortfarande inte andra kedjan som har noll kemi och tre forwards som ibland glömmer bort att backchecka. men får väl stå ut tills Önerud är tebax.

Detta är resultatatet av lång ledighet och dessutom litar jag inte så mycket på Linbom som coach, borde ta in någon av assisterade
Sen spelet vet vi ju att det började bli sämre där någonstans efter örebro matchen
Vi får se, det många matcher kvar i shl i vilket fall, chl bryr jag mej inte så mycket även om det hade varit kul å komma någonstans internationellt också

Laine i första line.

Stenlund - sundh - #24 i andra. #24 i utvisningsbåset. :confused:

Fyfan va dåliga vi är idag. Usch

!
Hur i helvete kan han slänga in laine i 1a? de ju sämsta spelaren för fan!