CHL: HV71 - Sheffield Steelers

Nu börjar CHL igen och HV möter Sheffield Steelers hemma i Kinnarps.

Här lite inför match:
jp.se/article/fragetecknet-i-hv71/

CHL: championshockeyleague.net/

[size=150]FORZA HÅÅVEE BLÅÅ!![/size]

[url]http://sheffieldsteelers.co.uk/steelers-arrive-in-jonkoping/[/url]

Kul läsning. Finns ytterligare grejer på sidan. Det här verkar vara en riktigt stor grej för Steelers. Hoppas vi kommer vara lika taggade imorgon annars kan det bli en otrevlig överraskning det här. Vi ska nog inte förvänta oss några 9-1 som Frölunda slog Steelers med i fjol.

Fan vad taggad jag är!

Är det nån som vet ifall matchen kommer att visas på nån tv-kanal? Vet att SVT24 sänder Växjös match.

Edit Eurosport 1 sänder matchen.

Kollade på videon på Steelers hemsida. Bra produktion faktiskt må jag säga. Kul med lite annorlunda lag på besök!

Formationerna ikväll:

1a) 10-29-92
5-42

2a) 67-90-40
55-33

3e) 21-23-16
6-2

4e) 13-28-19
27

Extra: Lestan

Känns som att våra tre första formationer är otroligt bra och borde kunna uträtta en hel del gott medans fjärde känns som tre stycken hårt arbetande killar som även har näsa för målet! Kul med match ikväll!

Ska bli kul och se Laine igen :slight_smile:

Ska bli kul att se Laine igen ja :slight_smile:
Även Teden-linan med Lias och Sampa.

Hatar canal digital just nu…

Ser riktigt bra ut måste jag säga!
Ikväll kör vi över britterna! :slight_smile:

Matchen streamas på Unibet om man har pengar på kontot. Däremot vet jag inte hur man får helskärm, nån som vet?

Tedenby i PP! 1-0! :smiley:

Skotten efter period 1: 17-5 till HV.

Hur hittar man matchen på unibets sida?

Fuck. 1-1.

Det tog mig 25 min att hitta. Gå in på livebet och klicka in på matchen. Då ska det finnas unibet-tv ikon. Klicka där. Annars går det också att filtrera på unibet-tv. Men är svårt att hitta rätt.

Herregud. Steelers tar kommandot i andra. Skapar chanser, gör 1-1 och får med sig en utvisning direkt efter. :open_mouth:

hittade…

Tack för informationen. Då kan jag sluta försöka :slight_smile:

Testa dplay i 30 dagar så kan ni se alla chls grundspels-matcher…
Edit: kanske inte alla… men dom matcherna med svenska lag iallafall…

Lindbom skriker sig röd i ansiktet under power break. Jag förstår honom för ingenting stämmer i HV just nu. Britterna klart hetare.

Gött!!

Thörnberg 2-1!