CHL: Ocelari Trinec - HV71

[size=150]Ocelari Trinec - HV71[/size]

CHL gruppspel stundar för HV71 på tisdagskvällen och
förlorar HV matchen går dom inte vidare men vinner HV
vid full tid går dom vidare till slutspel.

CHL: championshockeyleague.com/e … me-to-hv71

[size=150]FORZA HV71!![/size]

Som vanligt så kan man inte se de få CHL-matcher som spelas på vanliga kanaler utan att betala skjortan eller?

skjortan kan du betala där du köpt den :laughing: vad det gäller hockeyn så e de viasat som gäller och de ju en slant så klart eller fulstream ett annat alternativ som jag kör med :mrgreen:

det börjar röva.

man kan inte köpa enbart en match, måste köpa helt paket.

dvs 1-0 till de andra, efter en minut. Go start för PW.

Snacka om att straff inte hjälper på förbrytare:

:laughing:

2-0. Kan vi åka hem och skita i det här nu?
HVs försvar ser förbannat omotiverat ut.

Riktig miss i försvaret. i princip 2 killar mot PW.

fudge: 2-0 :frowning:

Gillar inte alls den negativa spiralen vi är inne i nu. Försvaret är hönsgård och framåt skapar vi inte ett skit.
Det är många i laget som behöver spotta upp sig.

Jag röstar för att vi sätter in 6 pappfigurer med matchtröjja på isen i andra och smiter ut köksvägen (referens till "verkmästaren i magen av magnus härenstam)

Jag tror ärligt inte att det hade blivit sämre :wink:

Har svårt att bry mig när det gäller den här turneringen. Hoppas bara vi kan undvika skador. Få den här matchen överstökad så vi kan lägga all fokus på SHL.

Verkar som att HV lagt spelet lite mer annorlunda nu. Går inte bort sig för många i försvaret längre.

Att en sån som Ejdsell har lyckats skriva ett NHL kontrakt måste va de sjukaste jag hört. De är helt otroligt.

Hahaha… :frowning: :frowning:

han spelar hockey, alla som spelar hockey har en chans, så inte helt otroligt… sedan har han vissa egenskaper som på pappret lockar…

Jag vill alltid se HV vinna oavsett om det är försäsong, CHL, serielunk eller SM-final, men jag skulle inte bli allt för besviken om vi missar avancemang ikväll.