DELNING: HV71 - Linköping (måndag 26/12)

Annandagshockey

.

2st om ingen annan vill gå!

1 gillning

Kan ju bumpa denna oxå.

Betyder Bumpa att du vill gå Diabolics? :slight_smile:

I detta fallet nej.

Vi behöver frivilliga som fyller ut våra platser. Det är vårt (mitt) åtagande gentemot föreningen för att vi skall få rabatterna.

Blev du bränd förra gången eller vill du testa en gång till? :wink:

Jag skulle kunna tänka mig 2, och hoppas på bättre tur :slight_smile: Gick skit sist ju

1 gillning

Om ingen annan visar intresse för dessa biljetter innan imorgon så kommer jag skicka dem till jokkalainen (2) och Robert.76 (2).

Turodningsregler för hur vi gör om mer än fyra personer vill låna biljetter finns här:

Är intresserad av två biljetter om jokkalainen eller Robert.76 får sena förhinder :blush:

Nu är det ju inte riktigt så det funkar, att du skall behöva vänta på att de får förhinder @scopulus .

Är du intresserad av att låna, så följer vi reglerna, och i detta fall har du förtur då du inte tidigare lånat biljetterna. Helst hade jag sett (och detta har vi inte korrigerat i reglerna) att varje medlem lånar var sin biljett. Men vi har förståelse för att man kanske inte vill resa till HG själv.

Så, sett till turordningen är det just nu @scopulus och @Robert.76 som har företräde.

Om så är fallet är jag självklart intresserad av att låna två biljetter.

Rent teoretiskt efter reglerna, så fram till 24 timmar före nedsläpp, får alla som vill göra anspråk på att låna biljetterna. Dvs fram till 15.15 på julafton. Väl där vid den tidpunkten fördelas biljetterna.

Just julafton kan det vara svårt att avsätta tid för detta förfarande, vilket är anledningen att jag ville veta nu idag, och kommer skicka biljetter senare ikväll, för att undvika att behöva göra detta på julafton. Jag hoppas ni har överseende med detta.

Lånar mer än gärna en plåt till matchen 26/12. Perfekt plats för att hålla koll på grabben på ungdomsläktaren :slight_smile:

1 gillning

Härligt!

Första gången det är huggsexa på riktigt om platserna! Detta vill jag se mer av! :+1:

1 gillning