Delning: HV71 - Rögle BK (torsdag 12/10)

En plats fortfarande ledig. Vårt lag behöver mer stöd än på länge, just nu. Kom igen, stötta HV.

Inser att jag glömt posta denna. Fritt fram att visa intresse.

Jag kommer vara på plats :slight_smile:

RBK var ett av de lagen som jag ville se HV möta förra säsongen men inte fick chansen till att göra.

1 gillning

Behöver du sittplatser?

Jag går gärna. Blir de över kan jag ta 2

1 gillning

Köper på torsdag.

Du vet om att du kan låna våra platser eller?

Vems då? Det var ingenting jag visste om, har ju alldeles nyligen blivit medlem här på forumet :slight_smile:

1 gillning

Finns två lediga platser kvar av forumets platser om du vill låna dem??? @Amx

1 gillning

Kul med nya medlemmar. Kanske kan du glädjas åt att vi har fyra sittplatser bredvik klacken att låna ut.

Det finns lite regler och turordningar (ifall många vill gå samtidigt), vilket kan läsas här: Regler och info om delning av säsongskort

Men, förvånansvärt ofta så är det platser att tillgå. Så som imorgon. Just nu gäller först till kvar, så hojta bara så skickar jag biljetterna till dig.

Jag är väldigt intresserad av en biljett isåfall.

1 gillning

Vill gärna det, men behöver bara en biljett isåfall :slight_smile:

Jag går helst på hockey ensam.

1 gillning

Bra, då skickar jag en biljett till dig. Jag skickar den till den email som du angett vid registreringen här. Det kommer finnas instruktioner i emailet om hur du laddar ner biljetten från Tickster.

Nu finns det bara en biljett kvar. Vem vill ha den?

Jag skickar två till dig.

Vad snällt av dig, tack så hemskt mycket. Hoppas att jag får chansen till att gengälda dig någon gång!

Så. Nu är biljetterna skickade

@amx en till dig
@powerplay två till dig.

En kvar.

Tacka forumet. Och bästa sättet att tacka är att bidra till bra diskussioner.

Vi är många som pitchar in för att kunna ha detta och se på hockey, träffa andra forummedlemmar och stötta HV.

1 gillning

Tackar er alla! Och jag hoppas att jag kommer kunna bidra med någonting till forumet.

Dum fråga kanske: men behöver jag skriva ut biljetten eller skannar de QR-koden som finns på den bifogade filen? När jag har köpt biljett så har den sett lite annorlunda ut.

1 gillning

Jag har aldrig skrivit ut biljetten.
Qr-koden scannas vid entrén så jag har bara visat upp mobilen.

3 gillningar