Digitalt medlemsmöte 27 april 18:00

Uppfattning om Wilander?

Mina. Vill gå upp första året, men ödmjuk och förstår att allsvenskan är tuff. Check!
Resultatinriktad och hatar att förlora. Check.

Wilander ger ett stabilt intryck. Men det är klart, om han ska leda samma styrelse som innan så är ju frågan vad han kan förändra.

Det han pratar om nu, att föreningen ska satsa mer på bygdens söner gillar jag starkt. För så är det sannerligen inte nu. Den som påstår något annat har nog inte så bra insyn i ungdomsverksamheten.

Jag ställde frågan om värdegrund och ansvar, men jag gissar att allt som kommer från anonyma konton bortses
kanske skulle logga in under vanligt namn.

Tycker han slirar på vissa grejer nu ang. sportslig ledning och kravställning.

Nu börjar han sjunka. Svänger i hockey :smiley:

helvete. min fråga kom in…

synd att han inte känner till verkligheten.

och bytte ämne…

där föll han.

Känns sjukt olustigt med att han viftar bort relevanta frågor… Vi vet ju inte vad vi kommer rösta på…

Samtidigt så är han inte ordförande än. Han kan ju inte svara på allt, även om han har en uppfattning. Det sa han ju f ö också.

Sant. Men han fattar liksom inte frågorna. Kraven har ju varit sjukt låga. Men det tycker inte Anders.

Edit. 1000 inne nu på sändningen.

Hult eh eh eh eh eh eh nu headcoch klar eh eh eh eh

Wilander är politiker. Van att svara utan att lova nånting. Tycker ändå han gav ett stabilt intryck. Svarade bra på många frågor, även om han svajar/svarar undvikande på vissa frågor.

Hult. Det är dags nu. Kan inte se hur det ens ska kunna finnas en teoretisk väg framåt.

haha. Kul. Vad det verkar får vi hålla tummarna till att den externa utredningen gör Hult till en bättre ledare efter 7 år. Så det låter…

Jag ogillar verkligen Hult

Vissa frågor är ju märkliga kan jag tycka. “Hur ska verksamhet X utvecklas?” Det handlar väl snarare om att verksamhet kommer att avvecklas!?

Typ slutat lyssna. Totalt ointressant vad Hult säger. Kanske beror på att jag utgår från att han inte ska vara kvar.

Det han pratar om nu är ett jättestort problem och det kommer att kosta otroligt mycket på både kort och lång sikt att man valt den väg man gjort med ungdoms- och juniorverksamheten.

Oh. Hult slänger sig med uttrycket GRANNENS GRABB.

Precis vad Modo sa när de åkte ut. Lovande.

fy fan, det öär bara uppenbara floskler, inget nytt, inget vettigt

Som sagt. Slutat lyssna.