En ursäkt från mig till medlemmen Guld

Det är inte alltid man i skrift får till det som man tror.

Jag gjorde ett inlägg efter vändningen mot Rövle där jag citerade en del negativa uttalanden från 0-0 till 3-0. Dessa var “anonyma” så till vida att jag inte skrev vem jag citerade. Sedan citerade jag Gulds väldigt positiva uttalande när HV gjorde 3-1.

Jag har nu förstått att detta tolkats som om jag hängde ut Guld som en vindflöjel och försökte göra honom till åtlöje. Detta var absolut inte min avsikt, tvärt om, jag ville lyfta fram hans positiva inlägg som en motpol till det negativa och något jag var glad för och ville uppmuntra. Jag inser nu att det inte framgick med den tydlighet jag trodde.

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt till Guld för denna upplevelse. Jag kan även passa på att be om ursäkt till övriga som retade sig på mitt medvetet barnsliga inlägg.

Jag skall försöka hålla mig ifrån liknande grejor i fortsättningen.

Soft, Jag personligen bryr mig inte så mycket. Då jag själv kan skriva saker som kan uppfattas på ett dåligt sätt, men hade man hört mig talat så hade det varit annorlunda. Men gött men insikt. Då kan man även ha större förståelse för andra också.

Eftersom du skrev det här och inte i pm antar jag att man får svara :slight_smile:

Äh, det var väl inte så farligt. Keep up the good work!