European Trophy 8: HV71 - Linköpings HC

Vm i hönsgård i egen zon…

2 mot 1, Krog spelar till Brithén som gör 4-2 :smiley:

4-3, jävla rötmål

4-4

Det här kommer inte hålla i SHL

Har det gått troll i tröja nummer 5?

Håller med. Kvalserien nästa.

Fantastiskt dåligt i den egna zonen.

Vi har fortfarande extremt svårt att stänga matcherna. :angry:

“Both teams will realy winn the game.” Live-rapporteringen från ET…

Av de matcherna jag sett så tror jag Sandberg får jätteproblem med att plocka en ordinarie tröja…
Räcker helt enkelt inte till! Sen gällande Petrasek. Tror åldern tagit ut sin rätt… Ser verkligen inget vidare ut!

5-4 LHC

AVGÅ ALLA NU!!!

Det var anledningen till uttåget förra säsongen och det kommer bli det som fäller oss i år med tyvärr

Rolig match MEN, man ska inte måla fan på väggen en men som vanligt så har vi problem på backsidan tycker jag, vårt största problem är att en av våra tilltänkta top backar, Petrasek är tyvärr knappt en medelmåttlig back i ES längre(och detta kommer från ett stort Petrasek fan) Han har tappat något otroligt, så tråkigt att se, idiot utvisningar varje match i ET hitills

Tror säsongen kan komma att bli riktigt jobbig om man inte ser till att laga de läckande hålet bakåt.
Allt fjös å slarvigt spel i egen zon ställer till det ordentligt i match efter match.
Kan passa på att gnälla lite på Wesslau med, mkt att jobba på inför AIK på hovet.

Skönt att slippa ET och om Fälth skadar sig så slipper vi landslagen med! :wink:

Suck!, känns som vi har mycket att jobba på…som t.ex. markeringspelet, spelet framför egen mål, avvärjningar från defensiven till anfall och det mesta i defensiven.

Känner inte igen killen mellan stolparna… Hoppas Wesslan växer i sin tröja i år annars får han vakta båsdörr bakom Gunnarsson och det har jag svårt att tro att han vill. Ruskigt dålig försäsong har han gjort iallafall… och där skulle jag bli förvånad om nån argumenterade emot… Hoppas han rycker upp sig som sagt… Han behövs sjukt mkt

Ja jävla vad säger man…
Såhär får det inte gå till, alltså hemmaplan och så slutar man helt att spela efter 4-2?
Mållös :open_mouth: :imp:

Övrigt var 4-5 målet en jäkla tur studs x2 (skott via Fantenberg och sen Williamsson).

Jag tänker inte gå händelserna i förväg, men i nuläget så känns det som om vi får vara nöjda om vi slår oss in bland topp-4 i SHL.
Vi kommer inte ha råd att tappa poäng i var-och-varannan match om vi ska slåss om seriesegern, till att börja med.