Final 7: HV71 - Brynäs IF

[size=150]HV71 - Brynäs IF
3-3 i matcher.[/size]

[size=150]SM-GULD, SM-GULD, SM-GUUUUUULD[/size] Det hoppas
vi både HV fans och HV spelare sjunger lördag kväll. HOPPAS, HOPPAS.

[size=150]FORZA HV71!![/size]

7-1. Av någon märklig känsla så litar jag på legenden Kaspari Barota.
Bara jag som hörde en vråla vinsten från Öxnehaga?

Känns fortfarande nästintill surrealistiskt. Nu är det bara att ställa klockan tidigt och sitta med 15 webbläsare uppe och ge allt för att knippa plåtar till finalen. Steg 1, dvs vinsten idag är underbar, steg 2 blir att fixa biljetter så man får uppleva allt på plats, steg 3 blir att hv tar hem guldet!

Mitt namn återigen på Jävles media? Håller tummarna. Givetvis normal samtalston, gliringar och lite annat bös :wink:
All reklam är bra reklam till forumet och Hv71.

Ska denna gång köra på brutal tyska. Det fungerar - tro mig.

[size=150]ALLT FÖR SM-GULD [/size]

Köper gärna 2-4 sittplatser om någon har över. Stod i kö sen 7 imorse men det hjälpte ju inte.

Fan! Missade också biljetter nu… Ställde mig i kön 09:15 och tänkte egentligen att man inte kunde börja köa innan kl 10.00. Med facit i hand borde man ha startat webbläsaren och ställt sig i kö redan igår kväll. Förstår dock inte hur det kan vara möjligt?? Man borde ju gå ut med den information.

Tragiskt att medlemmar inte ska kunna få tag på biljetter utan att det nu ska behöva komma ut massa biljetter på den svarta marknaden.

Samma här. Stod i kö sen 5.45 men fick inga. Riktigt surt. Förstår att många blev utan men jag skriver här ändå. Söker 2 biljetter. 0729240630.
Väldigt tacksam!

Jag har 0703451356. 2-4 sittplatser är jag ute efter som sagt.

Hur FAN kunde dom ta slut så snabbt? Så gick det inte till på dom tidigare 3 matcherna.

Jag betalar upp till 1.5k per biljett om nån har schyssta platser. Skicka PM

Tänk dig att det är absolut avgörande för båda lagen. Det kommer vara mycket ovälkommet Gävlefolk i Kinnarps.

Jag tror kön öppnade kl.08. Jag köade igår men blev utslängd. Köade även vid 07, utslängd. Brorsan ställde sig i kö vid 08 och kom in direkt.

Ett jävla flyt helt enkelt, 3 platser på bra sektion. Lider med er andra. Gäller att ha flyt och sitta med 30 webbläsare och starta köa vid olika tider på dygnet. Tror vi hade 10 webbläsare uppe som vi köade från vid olika tider.

Vet att det är OT och ingen tråd för biljettköp men kan betala bra pengar för en biljett! Alternativt erbjuda en ny signerad matchtröja som betalning :smiley:

Om man nu inte får tag på en biljett, finns det andra som bor i Stockholm som vill träffas på en sportbar och kika på matchen tillsammans?

Jag har köat sen 5.30 på minst 10 olika webläsare vid olika tider. Kom in ett part gånger men blev utslängd omgående och fick köa om på nytt… Jävligt bittert…

Betalar bra för biljetter om nån har som sagt. Bara att skicka PM

Lider verkligen med alla som köa länge och inte fick. Fick av en slump en biljett på sektion K rad 1. Nu tar vi guld!

Köper också gärna två biljetter. Kör gärna några timmar imorrn :slight_smile:

Jag har köat sen 5.30 på minst 10 olika webläsare vid olika tider. Kom in ett part gånger men blev utslängd omgående och fick köa om på nytt… Jävligt bittert…
Åh, fyfan. Ja, då är det extra surt. Vet själv hur det var då jag blev utkastad x2 innan jag lyckades köpa inför final 3. Jag hade nog ett jävla flyt då jag klarade på första försöket.

Som sagt, lider med er. Hoppas verkligen ni kan få tag på biljetter till ett någorlunda rimligt pris.

Borde det inte gått att HV själva köpte upp ett antal platser innan släppet och sedan sålt de på plats till enbart medlemmar.
Eller bryter man mot någon lag då?

Thörna på is idag på förmiddagsvärmningen. Då är det iaf inte helt kört, för då hade han väl inte ens varit ute och känt på det.

Det har jag svårt att tänka mig. Brynäs gjorde ju detta med alla sina biljetter. Lär vara mycket brunäsare på plats tyvärr pga det öppna släppet, men utan det hade jag själv inte kunnat gå.

Thörna verkar sikta på spel imorgon! :smiley:

jnytt.se/article/uppgifter-t … a-imorgon/

jag ställde mig i kön igår efter matchen å vart i kön nästan 2 timmar, efter att jag kom in var det tom sida
sedan läste jag på fejjan att biljetterna släpps idag kl 10 så som en ordentlig och lydig svensk medborgare tog jag min telefon på jobbet och knappade mej in på kön ca 07.40 och strax efter att biljetterna släpptes kl 10 kom jag in och fick 4 biljetter på långsidan sektion E, bland bästa tänkbara platser, det gillar vi, tack hv!