Forna HV71-spelare och -ledare

Teknikchef = Skill Coach?

4 gillningar

Bra initiativ av Nils Andersson

4 gillningar

Ska bli skoj att se Erik Brännström nu ikväll när Sverige möter Tjeckien. Bra jävla back.

2 gillningar

Inlägg på Ohios FB från igår och förrgår. Kul med framgångar för Hilda over there! Och även då igår med landslaget. Grattis och kämpa på mot PWHL!

9 gillningar

Ser ut som om Nybergs puck äntligen har avslutat sin färd.

Kunde inte låta bli…

29 gillningar

Brännström har mer självförtroende i landslaget idag än hela det samlade dito i HV-truppen.

1 gillning

Vad bra han är idag!

1 gillning

Kommer Eric Brännström avsluta sin karriär i HV tror ni?

Säger det mest om honom eller HV-truppen eller är det lika för båda? Hmm :thinking:

Kanske beror på om Isac är kvar…

1 gillning

Bara om nått hände ro hv är sista utväg till spela mer hockey :stuck_out_tongue:

10 gillningar

Vet du att det är han eller?

Det var en fråga. Så inget påstående. Samt att det naturligtvis är ett skämt.
Skämtet var enbart till för folket här på forumet, så inlägget existerar inte.

9 gillningar

Haha, annars så hade ju smeknamnet N****n fått en ny dimension

2 gillningar

Blir så förbannad när jag tänker på att AP står i dag på 16 poäng på 17 matcher i NL. Samtidigt sitter HV fast i botten, med en sjukskriven GM och ett lag utan riktning.

Hade han gjort samma siffror här, hade han varit både poäng- och målbäst i HV.

3 gillningar

AP hade inte gjort bort sig i årets HV, men skulle tro att NLA som liga är som klippt och skuren för honom. Så motsvarande siffror hade vi nog kanske inte fått.

4 gillningar

ja dock är det farligt att ta “beslut” med facit i hand, AP20 är en stor gambling, hade han stannat, typ 50% chans att han varit bra, 50% chans att han åkt in och ur laget hela säsongen med skador. Jag förstår faktiskt varför man tog beslutet att erbjuda han prestationsbaserat kontrakt. Värva en stjärna som ska bära laget där det är typ 50% chans att han kommer vara skadad

2 gillningar

Så länge AB är kvar är det ingen mening att AP blivit kvar. Felanvänd och i vissa fall även misshandlad. En sån spelare kommer inte till sin rätt.

3 gillningar

jag tror inte datan stödjer det påståendet.

3 gillningar