Min OCD går bärsärkagång här efter att ha sett truppen och man gjort omvänd ordning på Rasmussens namn…
Dock kul för AP att bli uttagen och som andra sagt tidigare få viss revansch. Kan de va så ila att Schweiz behandlar hans problematik bättre och då mindre problem med ev skador och så även??
Tack för att du påpekade det. Så vi alla kan störa oss på det ;} .
AP är ett säkert kort i landslagssammanhang. Säkert flera spelare han spelat ihop med innan och han kan redan spelsystem och sådant. Enormt tråkigt att han inte får ut lika mycket i HV som i Schweiz och landslaget. Det är kapitalförstöring på hög nivå.
Träff försökte, fick inte ut så mycket, Björklöven va riktigt bra
Herman Hansson va visst också med, upptäckte det efter andra periodens slut…
I pausen stötte jag på en gubbe i Björklöven färger, vi började prata, jag har bott i Jönköping, han bor där nu.
Jag frågade om hans klädsel, det visar sig att hans svärson spelar i Björklöven, ingen mindre än Fredrik Forsberg, tyvärr va han skadad, fraktur i foten
Vi pratade HV, han va inte så imponerad av hur föreningen sköts…
Var det inte snack om att bygga ett “bygdens lag”?
Egor Polin missades iallafall…suck.
En bra 3-4 lina spelare med bakgrund i HV med uppsida. (gör säkert 20 kassar för Örebro nästa år..)
Just nu spelar Herman Hansson i Oskarshamns fjärde kedja. Många här på forumet har ju ihärdigt påpekat att Hermans värvning till HV var märklig. Men han är ju vad jag kan se inte ett dugg bättre i HA. Det gör ju saken ännu märkligare.
per säsong men det där är från mitt minne, har för mig att han gjorde 21poäng i 5vs5 en av säsongerna iaf. Tyckte dock att man kan gå till shl.se på egen hand.