Forna HV71-spelare och -ledare

Iof sig några dagar gammalt men holmström ny hc i bik karlskoga

Ser värre ut än vad det egentligen är med TK och hans gedigna lists av klubbadresser. Han har ju hamnat i ett fack där han är för bra för HA men för dålig för SHL. Vilket gör att när HV71, Brynäs och Djurgården gått upp så har man valt att inte förlänga med Tyler. Hade någon av dessa klubbar velat det så känns det som att Tyler mycket väl kunnat stanna längre. Tyvärr så begränsar hans storlek, eller rättare sagt brist på storlek, honom ganska rejält på SHL-nivå.

2 gillningar

Ja, det var precis min tanke också.

1 gillning

Caleb Malhotra, ryktas gå i första rundan i draften!
Hur kunde vi tappa honom? Han måste väl räknas som HV junior eftersom hans pappa ändå är HV-alumn? :disguised_face:

7 gillningar

Självklart

Han är född 2008 och pappan var här någon månad 2004-2005 så självklart borde man ha kunnat indoktrinera honom rejält!

Typiskt HV. Fattas bara att Toskalas och McCabes söner väljer spel på annan ort också.

4 gillningar

Jävla typiskt HV

Ursäkta, men vem var Toskala :sweat_smile: ?

Hoppade in på kryckor under lockoutsäsongen…

Vesa Toskala var en så bra värvning att HV inte ens finns med på hans EP-historik.

2 gillningar

Han är den enda Toskala jag känner till, men jag kollade hans EP-profil och såg att han inte spelat för HV, nu fattar jag ingenting :winking_face_with_tongue: var han skadad och kunde därmed inte signa för HV?

5 gillningar

Det var en kaossäsong de luxe.

Kaos kan vi ju.

Lite mer mat för hungriga ungdomar som inte var med då.

2 gillningar

Kör över de där jävla Malmö- k**ar*a nästa säsong.

4 gillningar

Så jävla bedrövligt att behöva se en sån intervju.
Påminner oss bara om hur mycket Malmö blåste oss när vi ”snodde” Liljander.

Undrar om de går att betala Malmö ett 7-siffrigt belopp för att ta tillbaka honom så kan vi dra ett streck över hela skiten sen och Hugo kan komma hem igen.

3 gillningar

Var det inte Toskala värvningen som blev anledningen till att Dag Larssons fick gå som sportchef?

1 gillning

Jo. Står det mesta om den soppan i länken i inlägg över :slight_smile:

1 gillning

Tänk vad snabbt man glömmer. Det har varit märkliga värvningar även tidigare.
Denny Eriksson värvade John Byce.
Randy Edmonds…

1 gillning

Kan Filip ahl och Gustav salmi Lilja ingå i framtida HV trupp? Typ säsongen 27/28?