Forna HV71-spelare och -ledare

Okej, tack :+1:

Svullo hade en Spaps-hjälm i några klipp (eller iaf en hjälm han kallade Spaps, minns inte om det verkligen var det).
Agne: Jag ser att du har en hjälm. Är det för att skydda huvudet.
Svullo: Spaps-hjälm! Ärthjärna!
Sedan höll han på att slåhuvudet i väggar.
Typ.

2 gillningar

Tänkte skriva Nättinen men har för mig att du redan kört honom? Kan det vara Stoa?:face_with_peeking_eye:

2 gillningar

Andy Miele?

Vet inte sanningshalten, men någon snubbe på Brynäs forum menar att Adam Boquist (utan kontrakt i dagsläget) kanske vill hem till Brynäs. En annan snubbe menar då att man borde göra sig av med Rindell och skeppa honom till Timrå.

Skeppa honom till HV istället!

1 gillning

Körde en fuling, Nättinen igen.
Bra jobbat.

2 gillningar
1 gillning

Berra?

Bra där!

Storebror hade vart en sittneråhållkäftenitvåveckorgubbevärvning

1 gillning

Det där var ett långt ord, LOL!:sweat_smile:

Kasta saker på domaren? Kan det vara när Erik Ersberg “tappade in” sin handske på planen och domaren bara råkade åka in i den?

1 gillning

Starkt! :+1:t4:

Kollar på gamla klipp med mål från oss. Den glädje Borgström visar upp efter mål är något jag saknar i HV. Ett vapen i PP dessutom vilket vi inte har idag. Jag personligen vill se han tillbaka hos oss helst igår.

Hem med AP, Borgström och Lias nu så ska vi väll lösa tabellplaceringen utan att kvala. Låt det kosta.

Jag vet att dom har kontrakt men ändå. Kanske fel tråd jag vet inte. Ville bara gnöla av mig lite

3 gillningar

KÖÖÖÖÖÖÖÖP!!!

8 gillningar

Jag blev att fundera extra då Borgström inte spelade i deras chl-match igår och blev att drömma att han satt i jkpg och skrev på några dokument :innocent:

Dessutom kunde vi nog pina skrillorna på släggan en säsong till. Han kan spela back tills hanson är tillbaka sen kan han spela vinge och hoppa emellan vid behov :sweat_smile:

Borgström hade nog löst en del knutar i PP, men med stor risk att pissa på mångas parad här; minns ni inte hur jävla dålig han var i 5vs5? Grabben fick ju inte uträttat ett skit.

Med det lönekuvertet han satt på som toppforward måste han kunna prestera offensivt även där. Kanske att han fungerat bättre med nuvarande trupp och NE bakom spakarna men tillåt mig höja ett varningens finger och vara försiktigt negativ.

6 gillningar