Fucking fuck!

Vi behöver en gif på Blomqvists ”what the fuck” vid utvisningen.

5 gillningar

Hv är så fucking bra just nu, fuck vad glad man blir! :white_heart::yellow_heart::blue_heart:

3 gillningar

1000012196

10 gillningar

Kunde inte låta bli, så bjuder på denna också:

1000012197

Edit: Fucking domarjävel.

15 gillningar

“WHAT THE FUUACK”

1 gillning

Han kör engelska ifall det är nordamerikanska domare, som i JVM :wink:

1 gillning

Nä, han kör engelska eftersom domarna inte förstår det alls och därmed inte kan triggas att hitta någon utvisning på orden. Gammalt trick. :upside_down_face:

Smart fucking coach. :wink::rofl:

Hahaha

Gott nytt FUCKING år. Låt fucking 2025 bli en fucking explosion av HV-vinster!

4 gillningar

Gott fucking nytt fucking år fucking år

Gott nytt år och ett motherfucking härligt 2025, med en jävla massa fucking Hv segrar…!:blue_heart::white_heart::yellow_heart:

1 gillning

En kille som vill vara med i gänget: SVT Sport on Instagram: "”Jag fick ett samtal från frugan” 👀🗣️ Timrås nye tränare Olli Jokinen gav sina spelare en hårtork i en periodpaus i en träningsmatch mot Vasa Sport. Nu kommenterar han det omtalade klippet. – Det var för många f-ord, men det bara hände. Jag fick definitivt ett samtal från min fru som sade åt mig att vårda språket, säger Jokinen till SVT Sport. 🏒 Vad säger du om utbrottet? 🏒 Läs mer via länk i storyn 👆 #shl #ishockey #timrå #timråik #hockey #ollijokinen #jokinen"
:grin:

Helt äkta bild från dagens träning som visar HV:s hemliga taktik. :wink:
(Här är originalen)

19 gillningar

Bortsuddat på originalet såg jag. Verkligen hemligt alltså :slight_smile:

1 gillning

Fucking fuck i annan tappning. Who cares? Snacka om uppgiven, eller realist?

1 gillning

Sorry, tre inlägg i rad här… men kolla senaste klippet behind the scenes … runt 8 minuter in håller AB ett helt anförande utan att säga ”fuck”. Vad är det frågan om? :sweat_smile::sweat_smile:

1 gillning

Han har läst forumet.:wink:

1 gillning

Kommer ge ännu mer tyngd till F-orden när de kommer :smiley::smiley:

2 gillningar

Han lär sig, den gode AB :smiling_face: ”Superfucking proud of everyone” hördes efter matchen och för det är han förlåten :partying_face:

2 gillningar