Nu fucking stöttar vi vår HC genom detta kval.
Nu lägger vi all fucking negativ energi åt sidan… vi ska vinna fyra fucking matcher!! Så fucking enkelt är det bara!!!
Nu fucking kööööör vi!!!
Nu fucking stöttar vi vår HC genom detta kval.
Nu lägger vi all fucking negativ energi åt sidan… vi ska vinna fyra fucking matcher!! Så fucking enkelt är det bara!!!
Nu fucking kööööör vi!!!
det jag kommer stötta mest är det lokala systembolaget…
Det är helt ok det också.
Haha, finns ingen anledning att stötta honom.
En blast from the past. Introt passar i denna tråd.
Skulle kunna vara en lämplig introlåt nästa sässe i HA under Anton?
En av deras bästa skivor, håller med om introt. LOL!
Vi har en trippel fuck av Alsing i denna video
Blomman is that you?
(Joe Pavelski från 2015, troligtvis från våren då Sharks missade slutspel den säsongen)
Ååååh Pavs! Vilken fucking lirare han var. Skulle aldrig släppt honom till Stars.
18 fucks och 1 shit
Med facit i hand nej, men hade man verkligen kunnat förutse att han skulle hålla den nivån tre-fyra säsonger till?
Förmodligen inte, nej. Nu när också Couture kastar in handduken blir det tomt på det gamla järngänget.
Hoppas man kan bygga nåt kul runt Celebrini och grabbarna kommande år.
Ja, det tror jag absolut. Speciellt om man vinner draftlotteriet och kan välja Matthew Schaefer, då tänker jag att man har pusselbitarna för en dynasti.
Ja vi får hoppas på det. Även om chanserna är större om de kommer sist så vettifan om Sharks har turen att vinna lotteriet två år i rad.
Det är väl bara Oilers som har gjort de senaste typ 20 åren?…
Ingen aning faktiskt. Vi får hålla tummarna oavsett.
jag har svårt att se hur en tråd som denna kan bli OT, men ni har gjort det, nu är ni OT gubbar.