Inte kört än Jompii, men det ser onekligen bra ut
[b]Aktuell tabell just nu inför finalen.
Har inte velat skriva det innan men Robert har fått samtliga tipp från
mig och vi borde egentligen byta plats
Robert.76 22p
Jompii 16p
FirstSwitch 15p
RexOz 12p
sqz 12p
sir Ward 10p
Macce 8p
NightWalker 6p
Pawhlen 4p
Inzaneclown 2p
mrcadaza 2p
Cyruz 0p
[/b]
Sir ward, det är märkligt att du inte trott på dina egna tips isf men…det är inte över än
Haha, chansen att jag tippar rätt resultat är lika stor som att vi får bevittna åtta solförmörkelser nästa vecka.
Sverige - Schweiz 3-1
Mål: Daniel sedin
Assist: Henrik Sedin
4-2 till Sverige
Mål: Loui Eriksson
Sverige - Schweiz: 3-2
Målskytt: Loui Eriksson
Assist: Daniel Sedin
Sverige - Schweiz: 4-2
Målskytt: Loui Eriksson
Ikväll blir det guld, Sverige vinner 3-1 mål Loui Eriksson ass Henrik Sedin
Nu glömde jag att tippa, men som alla förstår hade jag tippat 5-1 till Sverige med Loui som målskytt och Henrik Sedin på assist
Vill börja med att gratulera Robert till vinsten samt tacka vår värd sir Ward för en väl genomförd turnering.
Jag vill även passa på att tacka alla mina fans som stöttat och hejat på mig under dessa två veckor.
Vill till sist tacka mina sponsorer, BR-leksaker, Hemtex och Gina Tricot. Utan er så hade detta inte varit möjligt.
Vill börja med att gratulera Robert till vinsten samt tacka vår värd sir Ward för en väl genomförd turnering.
Jag vill även passa på att tacka alla mina fans som stöttat och hejat på mig under dessa två veckor.
Vill till sist tacka mina sponsorer, BR-leksaker, Hemtex och Gina Tricot. Utan er så hade detta inte varit möjligt.
Tack själv Jompii, det var en hård batalj, främst mellan dig mig och first switch, och att gå vinnande ur denna striden rankar jag naturligtvis otroligt högt!
Grattis återigen Robert och hur fasen bär du dig åt. Var det pga min hjälp nu igen?
Blir det Krogs namnteckning på vinst pucken som du sedan säljer till Jompii
Grattis återigen Robert och hur fasen bär du dig åt. Var det pga min hjälp nu igen?
Blir det Krogs namnteckning på vinst pucken som du sedan säljer till Jompii
Kan ju inte avslöja mina hemligheter Nu väntar jag bara på Tippningstabellen, när lägger du upp den?
Så här slutade Tre Kronor tippet:
Robert.76 25p
Jompii 18p
FirstSwitch 18p
sqz 13p
RexOz 12p
sir Ward 10p
Macce 8p
Pawhlen 7p
NightWalker 6p
Inzaneclown 2p
mrcadaza 2p
Cyruz 0p
Stort grattis Robert och priset blev en puck med valfri autograf från A-laget.
Nöjd med att jag åtminstone kom på övre halvan.
Nu tar vi nya tag inför ES 2013/2014 och kom gärna med egna förslag ang reglerna.
Tycker personligen att det hände lite mer nu när vi framförallt hade målskytt + assist.
Priset då lutar åt en klubba/tröja/mm från A-laget med autograf
Man tippar på resultatet efter 60 minuter, det är det enda jag vill ändra med reglerna!
Man tippar på resultatet efter 60 minuter, det är det enda jag vill ändra med reglerna!
Håller med då flera har samma önskemål.