HV71 - Frölunda HC, HV71 J18 - LHC J18, Dolly Style, Bröderna Norberg, autografskrivningar, pannkakskaos, hoppborg, ansiktsmålning och utställare. Det är en del av allt som händer under HV-dagen söndagen den 4 september i Kinnarps Arena.
Program HV-dagen 2016
11.30 Kinnarps Arena öppnar.
12.00 HV71 J18 - Linköping HC J18
13.00-16.00 Pannkakskaos 35:- inkl en Mer
Ät så mycket du orkar!
Restaurang Cezar, HV71 Zone och Big Ice Sportsbar.
Med reservation för slutförsäljning.
12.00-15.00 Ansiktsmålning
12.00-16.00 Hoppborg för barnen utanför Kinnarps Arena
ca 14.30 Dolly Style och Bröderna Norberg
16.00 HV71 - Frölunda HC
Presention av spelartruppen innan matchen
Autografskrivningar utanför Arenabaren
ca 30 min efter matchens slut.
Jippo-dag men ändå ett bra motstånd och troligen en bra värdemätare.
Jag har lite svårt att tagga till denna försäsong mkt pga att vi inte direkt gjort en man United-silly. Det var inget jag förväntade mig förvisso, men det gör så att man inte behöver överanstränga sig för att bekanta sig med laget. Dock skall det ju bli ett lag av det å lyckas man med det tror jag HV kan överraska. Således är nog coacherna den viktigaste kuggen detta år och där finns ju anledning att glädjas mer nu än för ett år sedan. Däri ligger även min största förväntan. Ett lag som är format kring ett lyckat spelsystem är i en bättre position än ett lag som förlitar sig på ett par stjärnvärvningar.
Var är abbot, Laine, Berglund? Säg inte att skadeproblemen börjar nu igen… Laine klev av efter första perren förra matchen o är inte med idag? Bakslag?
Hade varit kul o matcha ordinarie lag en dag som denna motverkande svenska mästarna… Tyvärr blir de väl en skadefylld säsong igen… Hoppas inget allvarligt… Vi har inte bredd nog att ha råd med skador på nyckelspelare…