Ser inte bra ut, känns inte bra heller. Lägger inte så mycket vikt vid resultatet, är ju tradition att förlora på hv-dagen, men mycket saknas i spelet. Nu har man en vecka att slipa (mycket) detaljer innan premiären, men som det sett ut har jag svårt att se att vi ska slå Rögle borta.
Hur länge måste man vänta innan man åter får börja gapa #HultOut denna säsongen?
10 matcher? Juluppehållet? Jag vet att många här inne gärna går genom eld för att skydda alla i och runt föreningen men tom de mest enögda måste väl se att man byggt ett katastrofalt lag, igen?
Johan Lindbom fick agera bov ifjol när vi nu återigen ser vems felet egentligen är!
Hult kommer undan gång på gång! Hur kan detta vara möjligt???
Han är den som måste måste måste bort! Helst redan ifjol!
Är Sandin skadad? Zion har spelat i stället för honom i tredje. Mina plus och minus:
+++ Camara, mest involverad av samtliga, vinner lösa puckar offensivt även bra backcheck vid något tillfälle
++ Nisse, visar bra självförtroende, vill ha puck och hittar bra lösningar
- Strömberg, alltid stabil och bra. Kul att han fick göra mål
- Ikonen, svag i närkamper, otajmad och skapar spelvändningar för LHC genom dåligt och krångligt passningsspel. Att han är någon sorts spets värvning gör mig mycket orolig. Någon skrev att Camara har lämnat innan jul, satsar hellre mina pengar på Ikonen.
- Sandin, imponerar inte överhuvudtaget. Känns seg och inte rejäl. Typ som Ikonen men en aning mer involverad i spelet vilket iofs inte säger så mycket
- Hult, sjukt dåligt lagbygge med spetsvärvningarna ovan. Tyvärr har vi fått vänja oss vid fuskbyggen under Hults ledarskap
Värsta mellanmjölk laget jag sätt i hv någonsin faktiskt. Näe ut med Hult Nu innan han lyckas förstöra nästa års trupp med
Avgå Hult!
Handen upp de som är trötta på kommentarer som ”laget är felbyggt”, avgå Hult” eller ”Vi har fyra 3:e formationer”
Vi får väl följa damerna istället, de är iaf tippade i toppen, med ett på papperet väldigt bra lag.
Jag!! Det gör däremot inte att folk har fel när de skriver så.
Herregud… Förlust mot samtliga shl-lag. Stjärnan Martinsson spelar sitt livs hockey… nån mer än jag som är orolig?
Fortsätt du hoppas! Önskade jag hade lite av den tro på laget som du har!
Ser inget som blivit bättre från ifjol utan snarare sämre vilket skrämmer mig att vi mer närmar oss Allsvenskan än toppen och kampen mot guldet!
Lite intressant är det ändå att herrarnas och damernas lagbyggen ser så markant annorlunda ut. Skulle vilja höra hur man motiverar det.
Snälla… Låt lagbygget få chansen att kugga i innan alla vräker ur sig skit till höger och vänster. Håller med, mycket ser illa ut, men alla står fortsatt på 0 poäng. Hellre att man ser bristerna nu än om 10-15 omgångar. Edit: har Hv någonsin gjort en bra match på Hv-dagen!?
Jag såg inte matchen, men kan inte tro att HV var särskilt bra idag. Kan till viss del tycka att HV gjort många dåliga beslut, men man blir ju bara trött på samma kommentarer varje dag.
Är också trött på att både behöva läsa det och skriva det! Men det är den bistra sanningen!
Vi är sämre än ifjol! Det är ren fakta trots att alla lag står på 0p!

Snälla… Låt lagbygget få chansen att kugga i innan alla vräker ur sig skit till höger och vänster. Håller med, mycket ser illa ut, men alla står fortsatt på 0 poäng. Hellre att man ser bristerna nu än om 10-15 omgångar. Edit: har Hv någonsin gjort en bra match på Hv-dagen!?
Guldsäsongen 2017 mot fhc.
Att Hv71 förlorar bryr jag mig inte mkt om, MEN när det inte finns några linjer i spelet alls, special-teams är så genomuselt uppbyggt och i princip allt ser kasst ut då blir även jag orolig. De styrkor jag hade hoppats på lyser med sin frånvaro och jag börjar mer och mer känna att jag var helt fel ute när jag varit positiv.
Nu tror jag dock laget kommer behöva fler matcher, flera spelare som Hult tagit in har haft mkt skadebekymmer mm och måste ha mer tid, men det är tid jag tycker inte finns. Nån form av grundspel borde Hv71 ha nu men det finns INGET! Det ser segt och trött ut över hela isen.
Lillis har jag inte mkt förtroende för och tror han kommer ryka snabbt om förlusterna staplar på hög. Sen gillar jag inte hur kedjorna ser ut heller.
Jag ger Hv71 september ut sen ska spelet sitta och vinsterna komma.

Vad får dig att tro att dom ser bristerna NU, när dom inte har lyckats se det säsongerna innan??
Nja man har inte så höga krav i spelar truppen heller
jp.se/article/tv-forlust-i- … pwxab5HAE8
Man är nöjd med 1-4 hemma mot LHC och ser inga problem med detr spel man hadde. Nu är man än mer orolig. Visst man hade bra spel kanske i 10 min med resten var man kassa

Nja man har inte så höga krav i spelar truppen heller
jp.se/article/tv-forlust-i- … pwxab5HAE8Man är nöjd med 1-4 hemma mot LHC och ser inga problem med detr spel man hadde. Nu är man än mer orolig. Visst man hade bra spel kanske i 10 min med resten var man kassa
Reagerade också på intervjun. Enligt Törnberg har PP aldrig varit ett problem. Taskig självinsikt eller trött på media kanske.