[size=200]Skellefteå AIK - HV71[/size]
[size=150]Kvartsfinal: Skellefteå går för matchboll mot HV71[/size]
Publicerad: 2016-03-20 10:00
Skellefteå tog en tung förlängningsseger mot HV71 i fredags. Nu går man för att skaffa sig matchboll och 3-0 i matcher när Skellefteå Kraft Arena öppnar dörrarna till söndagens drabbning.Läs mer på shl.se: shl.se/shl-arena/40688/pregame/
Dags att plocka en match nu! Vi tar denna bortamatch och sen spelar vi hemma på tisdag o vips så är de 2-2. Allt kan hända. Vi förlorar ej 2 hemmamatcher i rad med den atmosfären som råder i Kinnarps. Jag tror ff på det här, gör ni? Och de viktigaste av allt, tror HV själva på det? Jag hoppas det för då kan som sagt allt hända fortfarande… Nu jävlar bara kör vi!!
Samma lag som förra ggn på Sportbladet live.
Hoppas på en bra match trots att HV är underdogs mot SAIK.
Syn att det inte blev FHC då hade det varit roligare.
Men nu är det som det är och bara gilla läget.
Vi har förlorat 2 matcher i rad ichbintw en enda förändring i laget… Jag fattar ingenting!!
Varför får inte sundh spela i första istället för Tedenby? De har ju uppenbarligen funkat ganska bra för honom när han spelat där…
Men men… Jag tror ändå på vinst!
Ännu värre när man läser att Simon önerud skulle testa på uppvärmningen idag och har testat men de gick inte… Och karln har med sig åtta backar istället för 13 forwards!!! Wtf är de frågan om!! Skall vi gå på 3 femmor hela matchen?! Vilken center skall dubbla? Hur ska vi orka?
Har älskat HV sedan 1979, Håvee med Crut har gått på repeat i bilen, jag sitter här med matchtröja med alla autografer från 2010. Kom igen HV nu jävlar kör vi.