Vill veta hur många frågeställare Diabolics idiotförklarat inne i huvudet än så länge.
Alla va?
Vill veta hur många frågeställare Diabolics idiotförklarat inne i huvudet än så länge.
Alla va?
Jag kommer inte ta den rollen, sorry. Jag införlivar mig i sakernas tillstånd. Sen tar jag det med folk öga mot öga.
Detta är inte för mig. Det är nog inte för de flesta av oss på forumet. Så vi får ta det lilla vi får.
Intressant att inte låta Media närvara om man ska prata om aggregaten i Garden…
Nu ber veteranrepresentatnten om ursäkt för att han gick hem fem minuter före matchens slut mot Örebro. Detta sätter nog standarden för var föreningen vill att vi “fåren” skall vara i relation till laget.
mötet förväntas avslutas kl. 19. Nu skall alla olika delar få göra var sin framställan/uppdatering. Just nu ungdomsverksamheten.
6 pers i ungdomsverksamheten… just nu Sandstedt vid mikrofonen.
Hur mycket kostar aggregaten? Vi har över 1400 sponsorer enligt hemsidan, om alla skänker 1000 kronor är vi uppe i 1,4 miljoner.
ALI pratade om att detta inte skulle bli en presskonferens om A-laget. Presskonferens är ju exakt vad det verkar vara, fast om allt förutom A-lagets.
Om ändå det fanns en ordförande i HV som sätter agendan och ser till att man fokuserar på rätt saker.
Helt klart ser föreningen detta som ett sätt att brett informera om föreningen, mindre om att ge möjlighet för medlemmar att komma med input, mindre om att lyssna.
Nu Pelle G.
Det kommer väl som sista punkt
Kl 18.58
Fyra utifrån, av de 14 platserna på hockeygym, till nästa år.
Så 10 från HV71.
Skillnad från tidigare?
De senaste fem åren ligger vi på en femte-plats på antalet junisar som spelat minst 100 min i SHL.
Dubbelt så bra som lökars.
Klassiskt trick att powerpointdöda istället för dialog.
Så en del andra jämförelser för att visa att vi ändå är bra framme med junisarna … kändes som bortförklaringar, för att behålla status quo,.
Nu damgrejor.
45 minuter på allt förutom A-laget. Det här är utstuderat.
Jag tror de på allvar vill att detta skall vara ett tillfälle att beskriva vad de gör, inte ta input. Input är sekundärt.
Julia Shonnessey?
Ny damlirare. Från Boston.
Välbehövligt.