Jag skall hem och göra annat iaf.
Montén avgå.
HV71 skämmer ut sig fullständigt.
Se hur länge HV kommer sitta fint i båten och inte göra ngt.
Nu stänger jag av iallafall
Vill alltid stötta HV men är tiden kommen för en manifestation på läktarna?
Är ok med att behålla Strålman. Förutom honom borde LaLeggia varit den siste därifrån.
Lovar dyrt och heligt att jag inte sätter min fot i Garden sålänge flingummit är kvar.
Håll i det här nu killar så kan vi vara bättre än AIK igår som släppte 8 raka på två perioder.
Fy fan säger jag bara. Fy fan. Så jävla pissämst. Avgå fan alla. Lägg ner hela jävla föreningen.
Att förlora borta mot Frölunda är inte problemet.
Att förlora borta efter att ha lett med 4 mål är dock ett ofattbart stort problem.
Man vill ju ändå höra Montén säga efter matchen att man har ett nytt lag osv.
Vi släpper 6 mål. Vid en 4 måls ledning… det är unikt.
Jösses! Monténs grabbar är verkligen ett gäng loosers. Snacka om att inte kunna leda ett lag.
Man leder med 4-0 efter första. Sen så är man inte ens med i matchen mer. Förnedring är komplett!
Fy fan vilken man till att få sina gubbar att ge allt.
Hejdå Montén. Stick!
De är skrattretande… man åker å käkar lite när hv leder med 0-4 å kommer hem till 5-4.
De sjukaste är att man blir inte äns besviken eller förvånad… mest uppgiven.
Något måste ju fan hända med både ledning å lag för dehär är inte en shl klubb längre!
Snart är råttet mågat alltså!
Är beredd att följa dig, även fast jag vill se matchen mot Malmö nästa helg.
…Säger man här efter i princip varje match.
Jag tror fortfarande inte att de kommer att fatta det tidigare än i januari. Tror inget gott om dem längre.
Bara beslutet att bänka en keeper som precis storspelat och hållit nollan borde rendera i foten omgående.