Omgång 13: Brynäs IF - HV71

Sista chansen nu

teden höll fast klubban rätt bra där hehehe

Oj en timeout :stuck_out_tongue:

Dåligt odds på det :smiley:

oj domaren :astonished: :astonished: :astonished:

det var väl inget? hur tänkte du där? tedenfart höll ju i klubban, du tog fel gubbe? nu får du ju inte den där mutan de lovat dig?

nej är smålänning

Inte ens i PP får man till nåt, utan istället släpper man till bakåt.

Jag med fastlever i EXIL i skåne :smiley:

jag lever i exil i norrland

a ja en bra hockeymatch inte alls allt för besviken att man förlorar denna match

Ysh ysh detta kändes inte bra. Från att känt att hv är ett toplag igen har jag en äcklig bekant känsla i magen igen

Trött på den här jävla mellan mjölk känslan va skönt att slippa den i 10 omgångar

Brynäs vinner lika solklart som rättvist. Kämpar trots mardrömsstart ner HV i kängskaften. Har alltid sett dom som tråkhockeylag, men det bar de sannerligen inte ikväll. Frejdig, offensiv och stark hockey från deras sida. Hatten av.

För HVs del var det spelmässigt bättre än de senaste två, men det räcker inte ens i närheten av poäng. BIF vände och stängde matchen, HV kunde inget göra.

Även om det blev torsk så var det en kul och fartfylld match iaf. Man får va glad för det lilla som flicka sa som satt på nappen…

Känns trots allt inte så surt att förlora mot Brynäs jämfört med att förlora mot LULE .

röfva. jag trodde inte detta vid 2-1, eler vid 3-2. men fan, med domarens hjälp, gång på gång, så får bunnäs hjärt och lungräddning tills de till slut orkar krypa över mållinjen själva. vilken jävla misär.

Hv skapar absolut…inte ett skit…känns trögt ofokuserat och segt. PP och BP dåligt, PW får ta på sig 2 av målen ikväll. Sen var Brynäs grymma, de är nog i toppen för att stanna.

Fan va kasst, AVGÅ ALLA SPELARE! Nej men seriöst, vad sysslar försvaret med?! Totalt borta på allt, ger helt omöjliga lägen för PW, som iofs inte gör sin bästa match heller. Men oerhört kasst försvarsspel.

Hur svårt ska det vara att köra på i 60 minuter och inte 20? Det är den stora skillnaden mellan de tidigare matcherna och nu, man gör en riktigt bra förstaperiod och sen viker man ner sig helt…

Thörnberg va irriterad…

Är inte allt för besviken, Brynäs borta brukar alltid bli svårt. Dessutom är Brynäs bra i år, hade inte räknat med poäng här. Trodde ju dock att det skulle gå vägen när vi gjorde 2-0. :unamused:

Brunäs har 1 match mer spelad så vinner vi nästa är vi ändå topp3 man får hoppas att dom gör om femmorna för något måste göras. Christensen va inne med thörna sista ppt?