Kan ju också handla om något vi inte sett.
Absolut ingen som offrat tid på att titta på samtliga byten i valfri match kan påstå att han bidrar med någon som helst ute på isen.
Visst, en och annan dragning går hem innan han tappar pucken.
Visst, han går in i närkamper i offensiv zon, men kommer aldrig ut med pöcken.
Visst, han är med hem i defensiv zon, men han parkerar på sin plats och viftar med trollspöt.
Jag blir ärligt talat förbannad varenda gång jag ser agerandet ute på isen.
Pettersson går på mål och skjuter, sådant kan vi inte hålla på med.
Skicka Stakke snälla Blomman…
5 öl och 2 shots innanför västen, skiter i historiken ikväll.
Sett att Engsund bjöd hem gamla spelare inför matchen? Han verkar fortsatt älska Luleå, vilket är ok.
Blev kanske lite mycket med detta uttalande kanske, för min smak: ”– Jag hade mina bästa år i Luleå och trivdes väldigt bra. Det var avståndet som avgjorde, men kärleken till Luleå kommer aldrig att försvinna. Jag älskar Luleå på det sättet och det är tungt att inte kunna spela där, säger han.”
Just att det känns tungt att inte kunna spela där… Behöver man kanske inte dra till med så här innan match och allt. Låter som man önskade vara där istället, det kan man tänka men inte säga
Tryckt stämning i arenan ikväll, bubblar inte.
Det är ju Luläääää. Inte så konstigt!
Att som JP gör - skriver att HV tar emot SHLs formsvagaste lag - är att filéa, ungssteka och lägga upp förlusten på ett silverfat.
Hoppas bara domarna kan vara lite mindre piss-dåliga idag så HV får en rimlig chans att spela om det.
Det uttalandet från Engsund smakar illa i munnen. Sådär säger man bara inte… Förväntar mig årets match av Engsund idag som kompensation.
Vill se skillnad från start idag. Ut som vilda bålgetingar!
Vi har sett skitnödiga från start i 12 matcher nu.
UPPÅT, FRAMÅT!
Genom tv verkar de vara dött i hallen
Stirra puck i egen zon, liksom. Varför inte?
Lika ”dött” som TV-kommentatorn är oengagerande….
Noll skott på mål. Ser ut som vanligt.
Fick ju iaf hålla lite i pucken under PPt, alltid nåt.
Ingen i HV är påkopplad. Blir tufft i kväll.
Fruktansvärt dålig start
Ska man inte få ett spelövertag i powerplay?
Frågar åt en kompis.