Omgång 13: Växjö Lakers HC - HV71

Efter fjolåret och inför säsongen var det ju det mest naturliga och självklara valet i världen att Sandberg skulle vara kvar på bekostnad av spelare som Thörnberg och Sundh. I alla fall enligt många fans…

Så blåögt…

Sen sumpar vi ju varje målchans…

Man förstår ändå hur fullständigt jävla värdelös domarinsatsen är när kommentatorerna kritisera nivån.

Ser inget annat än att dumaren är köpt. Fyfan vilka jävla skitgrejer han hittar. Snacka om att avgöra matchen på egen hand.

Det är bland de sämsta jag sätt på flera år faktiskt.

När till och med kommentatorerna klagar på brist på spelsinne hos domarna, då är det RIKTIGT LÅG NIVÅ.

Wolmer Edqvist domarsopa från Grums. En sopa som troligen hatar Hv sen de tog ett guld för FBK

Varför så passivt bp Hv? Ger bort hela zonen till Växjö.

Har, med all rätt, varit mycket kritisk mot HV denna säsong. MEN, det här är inte HV som gör en dålig match utan detta är fullständigt domarnas verk. HV har aldrig fått chansen. Att domarna har randiga tröjor i kväll känns mycket märkligt då de lika gärna kunde haft sitt favoritlags, växjö, tröja i kväll. Om svensk hockey ska kunna hävda sig på sikt så måste vi få seriösa domare i stället för dessa hobby domare som knappt vet vilken sport de dömer

När man för ett ögonblick inte tittar på tvn och hör kommentatorn säga att nu blir det en utvisning.
Då behöver man inte tvivla på vilket lag som får den :imp: :imp:

Ne inget slutspel för årets upplaga, vi ska nog vara glad vi slipper kval med dettta spel

Sätt den nu och vänd i tredje.

Det här raset är i klass med tredjeperioden mot DIF. Det här laget. Det här spelsystemet. Inte godkänt.

Skicka Sandin till Philadelphia tack.

Det va ta mig tusan det sämsta jag sett…

Ställa upp 5 gubbar på isen o hoppas målvakt tar allt funkar i endast enstaka matcher, 52 matcher lång ser ser det ut såhär.

Där stänger jag ner

Så ska man göra mål på friläge. Se å lär!!

Utklassade och utspelade kan inte hv bara lägga ner säsongen om de tänker spela såhär värdelöst

Skrattretande. Patetiskt. Farsartat.

Det är så många som tar så oerhört lite ansvar för pucken i de utsatta och avgörande lägena.

Den här förlusten förtjänar man verkligen. Så dåligt som HV spelar så skulle man kunna tro att som vill förlora.

Som sagt, välförtjänt överkörning.

Omgång 13 och spelet är sämre än någonsin. Grattis alla jävla idioter som är ansvariga för det här!

Vad fan gör Sandin i hv som inte Thörnberg hade bidragit till?