Omgång 16: Luleå HF - HV71

könsord.

Tja, det finns i alla fall några likheter med förra säsongen. SPECIAL TEAMS ÄR HELT OFATTBART DÅLIGT.

Så spelar man PP…ska inte vara negativ…men tror matchen är körd, HV är ruskigt uddlösa.

Jag har sett många HV-matcher med dåligt passningsspel den här säsongen, men det här tar priset alla kategorier. Jag tror aldrig jag har sett HV uppvisa ett sämre passningsspel än ikväll. Någonsin.

HV måste nog sätta en innan paus om man överhuvudtaget ska ha chansen.

JJJJJJJJJJJJJJAAAAAAA :smiley: :smiley: :smiley:

Viktigt! Hoppas HV vaknar nu

JAAAAAAA 1-2 :smiley:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

De lyssnar på dig :laughing:

Haha, ja! Varsågoda!

Luleå spelar ryggsäckshockey

Som alltid. Därför är alla deras matcher rena sömnpillrena.

:smiley:

Det ser klart bättre ut efter målet. Än har vi chans att vända detta. Kämpa HV.

Som Hv mål blev till är ju precis så vi måste börja spela i PP när inget annat funkar.
Ingen kedja som kuggar i idag och för många “stjärnor” som ser sega ut! Hade ju pigga junisar som direkt får kliva åt sidan när de tunga namnen är tillbaka. Surt för dem när folk med “rätt” namn är tillbaka men inte visar samma fart o vilja!

Jävla konstig match. Missade passningar, dålig tajming.

En fråga bara… tidigare under sässen spelade #29 och #73 tillsammans i PP och gav oss snudd på målgaranti. Varför i hela världen har man delat på dem?

Samtidigt är ju juniorer bara en nödlösning man tar till när de ordinarie är borta. När de väl är tillbaka så måste man ju ge dom speltid för att få igång dom igen. Och när det då har varit så många borta och som nu kommer tillbaka samtidigt så ser det otajmat och knackigt ut. Tror det snarare handlar om att man inte är samspelta än att man saknar vilja.

Frustrerande att se det dåliga passningsspelet i den här matchen, och att möta tråkhockeyns ambassadörer nr 1 Luleå gör ju inte saken bättre…

När spelet inte funkar så måste man ju åtminstone visa på annat sätt som t ex in o fullfölj tacklingar etc.
Visa attityd kan man väl ändå kunna kräva om man varit borta!

Dom är väl rädda att bli skadade igen :wink: