Omgång 16: Växjö Lakers HC - HV71

då kommer raset i andra

Alltså hv måste ut på spelarmarknaden elr något för man har rasat ihopi spelet totalt. Med detta spel kan vi glömma topp 10

Nu gäller det att hålla tätt bakåt

mål nu har man chensen inte mål matchen godnatt

Nu kräver jag ett mål…i rätt kasse!

Du kan ju inte skjuta i den vinkeln Ted…

Ja Ja det blev inget bakåt iallafall :confused:

Wikegård är vansinnigt besviken på Hv…han är inte ensam…

2 saker;

Får man chansen till 5/3 så tar man väl för fan inte ut målvakten och spelar 6/4 ist?

Hur i hela världen tänker Brithén när han tar ett avslut från förlängda mållinjen ist för att försöka sätta en lagkamrat i läge?

Shit, de som va så bra i början på säsongen är nu borta, nu är de gamla HV igen…

Var passionen och glöden?
Endast Thörnberg får godkänt efter typ halva matchen.
Kom igen för fan. Tacklas lite eller nåt istället för att försöka göra mål.
Gör nåt!!

Bp nu… och 3-0… :frowning:

Ja alltså vi har en sjuk bredd men väldigt lite spets, Thörnberg och Önerud där har vi riktig spets, christensen ibland men sen har vi inte så mycket mer, våra backar också väldigt breda men absolut ingen spets, inte äns Reese är ju sådär solklar 5 av 5 back

vi ligger nog nere ve kvalplatserna snartvigen man är inte bättre än så här, vi hypade för mycket i början men nu ser vi vad vi står

Jag tippade Hv 9a inför säsongen, med detta spel så är det en önskedröm. Förnedrade är vi…

Vill verkligen inte skriva de men vi har en galen målvaktskris. PW har inte utvecklats framåt inför säsoneng, snarare tvärt om och Söderström är inte redo alls för SHL, Djurgården hade bättre koll på de än vi hade.

Blir fruktansvärt besviken på laget. När man inte VILL vinna hockeymatcher så VILL inte jag betala för att se dem heller.

Hur fan kan han få stå helt ensam framför målvakten :question: :question:

Inte en puckstuds med oss på hela matchen, Væxjø har allt flyt i værlden som man har nær man ær inne i ett stim.

Tråkigt før oss.

Førsta pass sitter helt skevt, inte en tackling, inget ær positivt idag.

Søderstrøm verkar heller inte vilja spela, 3 skott han borde tagit om vi skulle ha en chans idag.

Nya tag i næsta omgång.

Gött!

Håller fullständigt med .

MMMÅÅLL iallafall :smiley:

Tack domarn :slight_smile:

inte rättvist