Omgång 17: HV71 - Färjestad BK

Det enda som hänger i luften kring detta domarpar är kånkelbär

Jag brukar inte kritisera domaren, men ikväll har han missat några solklara

är lika blind som dommaren då jag er inte ser matchen te allas lycka :stuck_out_tongue:

Idag hade du inte kunnat hitta så mycket att va deppig över, bra spel. Nu kommer förvisso andra perren :frowning:

2+2 på jämtin still kanske hv hjärtat bultar för han än?

?

Domarn har väl inte varit direkt hemmabetonad idag, FBK får slå och knuffas rätt mycket.

enligt shl fick jämtin 2 min för hooking och 2 min för abuse of officials (snacka te sig en extra 2:a för vara snll mot hv)

Haha! Jämtin är gammal god form.

Idag spelar man nästan fulländat. Det är bara målen som saknas. riktigt bra spel där ute offensivt.

Får jag väl äta upp detta. Men Linus inger ett helt annat lugn än Pw vill jag vidhålla. Han har ett bättre spelsinne!

mot Örebro sköt vi 52 skott vilket är rekord den här säsongen. Nu har vi skjutit 14. Fortsätter man såhär så måste det ramla in lite fler kassar snart.

Håller med, lugn och stabil i förflyttningar. PW kastar sig okontrollerat på chans vid minsta lilla farlighet.

Färjestad bäst i boxplay. tack för jinx nu blire mål.

Håller helt med Han verkar stabil som fn…

Konstigt att 4 min utvisning ska vara så dja… svårt :exclamation: :question:

såg inte pp spelet men antog de sög då man var tvungen o ta en utvisning för att få lite anfallsspel. Alltså HV måste träna PP och de nu då de har sätt otroligt dåligt ut de senaste matcherna. För att vara topp 6 måste vi ha ett fungerande PP

Det va helt ok faktiskt.

Nja det är nog så att Norrbaggen har spelat stort :exclamation:

För att vara andra, hoppfullt icke-dåligt. :wink: