Omgång 17: HV71 - Frölunda HC

Jag tror man vill ha Anderssons defensiva egenskaper. Han spelar ju en del BP, så kanske man vill ha honom varm tills dess. Men jag håller med, tycker Isac varit rejält mycket bättre än Andersson. Andersson är väll en av de större besvikelserna i år.

Jag läste precis på så nu fattar jag vad dom menar. Matchen ska starta 65min efter att bortalaget kommer till arenan.

bara de att andersson har sämst +/- i laget tro jag…

+/- är inget man ska fokusera för mycket på. Tycker Andersson jämt får chansen i de risigaste formationerna. Sen är ju zonstarter etc. viktigt för +/- och vilken lina du matchas mot.

Men jag håller med, hans säsong har helt varit under förväntan. Han har dessutom kontrakt 1 år till. Fortsätter det såhär så kanske man skulle bryta det.

16:20 trodde lillebrorsan Johan.

Bra och tack.

KA har nu slut på ölen. Nu gäller fickpluntan för oss rutinerade :smiley:

:smiley:

BOSS MOVE

Cmore - sämst på info.
Matchen igång på Live 4.

Kom igen Hv!

Tack för infon! Har suttit och zappat mellan tv-pucken och cmore hockey där matchen skulle ha sänts.

PP nästan direkt men det utnyttjar vi ju inte. Inte ett enda skott på mål mäktar vi med. Kommer nog inte bli nån kul kväll detta. :neutral_face:

Och nytt PP direkt. Nu måste den sitta.

2+2?

Tredje raka PPt och 5vs3 en kort stund. Unyttjar vi inte detta förlorar vi denna matchen.

Lawrence Pilut, vilken utveckling och enligt mig, HVs klart bästa back just nu.

Synd att vi har så dåligt PP. Men återigen gör man det svåra istället för det enkla.

Bra! Ejdsell har verkligen kommit igång. Kul att se!

JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :slight_smile: :smiley: :smiley:

Snyggt. Men vilket flyt.