Jag vet att matchen precis startat. Men man tappar fan allt när man släpper in ett sådant mål. Så jävla typiskt liksom.
Har blivit helt ambivalent mot Hv 71 nuförtiden. Inget är kul längre.
Jag vet att matchen precis startat. Men man tappar fan allt när man släpper in ett sådant mål. Så jävla typiskt liksom.
Har blivit helt ambivalent mot Hv 71 nuförtiden. Inget är kul längre.
2 skott på 8 minuter måste väl anses som okej.
Man får känslan att HVs backar blir nervösa så fort Luleå kommer in med pucken i zonen.
Bra Dichow.
Näe hörni inte ens Släggan kan rädda det här. Vi får hålla tummarna att Modo fortsätter vara sämre än oss för det här verkar vi vara inkapabla att reda ut själva.
Då hade han allt att vinna. Nu förväntas han prestera. Kan va skillnad för många.
Huuur kan vi släppa såna lägen i slottet?
Dags att splittra på AP kedjan
BRA DICHOW NU SLÄPPER DU INTE IN EN ENDA TILL PUCK PÅ HELA SÄSONGEN
Dump and chase! Hurra!
Varför dumpar knte Luleå pucken in o vår zon? Trodde man va tvungen att göra det:/
Snart smäller de
Dump and chase for the win! Vi har inte förlorat en enda match på hela dagen med den taktiken ju
Pissluffare
Men vad fan sysslar Nyberg med
Ja hörni Luleå låter pucken göra jobbet. Positionsbyten av bara farten,
Jag tror det är den farligaste känslan för HV som klubb. Arga supportrar har iallafall engagemang och brinn. Jag börjar få känslor av likgiltighet efter alla märkliga haverier. Om fler blir likgiltiga så tappar man snart attraktionskraft och marknadsvärde.
Åk av isen och lämna WO. Utspelade som om det vore ett A-lag mot U12.
Lägg av…
Oj klasskillnad. Bp på det. Heja heja
Jävla vad jag älskar Luleås hockey. Det gör snabbt och pucken är över hela offensiv på mindre än 10 serkunder.