Omgång 18: Skellefteå AIK - HV71

Har vi hoppat in i en tidsmaskin och hamnat på försäsongens första match? Det skulle isfl förklara allt slarv och tapp med puck…

Nej han är inte bänkad ge dig nu. :laughing:

Bra Thure

se där ja!!! Thure!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Såg han inte först

såg ut som ett fint pp-mål?

Ja verkligen fint pp-mål!

Helt okej så här långt men Sundh? Varför inte bänka denna kille

Tycker han vart bedrövlig sista tiden

Han håller inte om man ska vara ett topplag i SHL 2019 det tycker jag verkligen inte att han gör!
Bara för att han älskar HV och är en go kille så har man inget i laguttagningen att göra!

Ja och han åker och åker men händer INGENTING

Definiera storstryk. Och gärna loser-förening.

När du har gjort det så kan du definiera en loser-supporter.

:sunglasses:

Om man ska vara ärlig så har väl aldrig Sundh varit mer än högst medelmåttig om äns det. 1 bra målmässig säsong det är allt. Har aldrig fattat hypen runt honom, visst go och glad och hyfsad i defensiven men thats it. Lär väl få halva forumet emot mig nu…

Tycker ändå Zico bättrat sig senaste tiden och faktiskt uttryckt sig lite kritiskt mot Hult mfl.
Tycker också att Zico står för mycket intressanta inlägg och även representerar lite sans och balans i sina inlägg. Något många här inne har lite problem med ( mig själv inkluderad, får vara lite självkritisk)…

Zico kollar mycket träningar och har ett lite vidare perspektiv än oss andra så jag tycker vi bör vara tacksamma att han höjjer upp detta forumets nivå!

Bra period.
Nu håller vi i, växlar upp och mosar lapparna!

Du har nog inte läst alla mina inlägg, men jag kan också va kritisk, men ganska mycket mer nyanserat än de flesta andra. Och att vi ligger där vi ligger beror i första hand på dålig noggrannhet, slarv och dåliga skott av spelarna.

Och när det gäller Wännström, killen alibispelar hela tiden. Kanske rädd om huvudet, och det köper jag, men han kan inte spela som han gör. Då har han ingen plats. Sen har han visst fått sina chanser, han har spelat ihop med såväl Tedenby, Ljungh som J Andersson t ex.

Fast om man ska vara helt ärlig är det verkligen så konstigt att Wännström är bänkad? Visst ok siffror både var det gäller poäng och ±. Men i detta fall är ganska stort ”Men” inställning,jobb,attityd och backcheck osv är väl bitvis i ärlighetens namn sådär… Som tränare hade man ju blivit galen på en sådan spelare.
Viktigt att Thuresson börjat hitta målet. Bidrar fortfarande för lite i övriga spelet. Men förhoppningsvis släpper det snart det med.
Är lite fundersam hur man satt ihop dagens kedjor dock.

1-1. Nu skiter det sig. Tack för kaffet. Jävla andraperioder.