Tänkte på det med. Under de två senaste säsongerna så har väl inte detta hänt?
Finns olika grader i helvetet gott folk.
Tänkte på det med. Under de två senaste säsongerna så har väl inte detta hänt?
Finns olika grader i helvetet gott folk.
Jag är mest besviken på spelarna än tränarna/sportledningen just nu. Finns ingen form av energi på plan eller tacklingar som delas ut. Känslorna är helt borta och det finns liksom ingenting att bygga på. Finns det någon som kämpar där ute?
BP snart sen 5-0
Inte ett skott på 10 min.
Ofint att släcka SHL-drömmen för Oskarshamn för att sedan förvalta SHL-platsen på detta vis.
Det känns ju som att spelarna medvetet gett upp för att sända en signal/få till en förändring. För jag har ärligt talat svårt att se hur så pass många etablerade spelare kan spela så otroligt lamt. Pinsamt är det oavsett.
Man vill ha till en förändring men är livrädd att Lindbom ska krypa sig in innanför HG’s väggar.
Bra spel nu. SM-Guld?
Jupp. Myteri detta.
Alla spelar för sig själva. Typiskt när man inte tror på det.
Men hur jävla många gånger ska dom ha myteri?
Istället för att spela som en kanna skit om inte spelsystemet inte fungerar. Gå tillbaka till basic då.
Fy fan säger jag.
Tills vi slipper nubbens grabbar i båset.
Tippar på att AB är orubblig i sitt spelsystem.
Gärna på isen också.
såja visa lite känslor nu
Bra Säppele, tryck till
Det här kan ju inte ens vara roligt för FBK-fans. Är som att de spelar mot en lågstadieklass.
Det hör var alltså domarpajas Daniel Eriksson som gav Nyberg en femma för att han tillsammans med en spelare åkte in i sargen … Ja, om Nybergs var en femma och detta var 0 minuter, då är du sämsta domare in SHL för mig Daniel-pajas, jag skiter i vad andra tycker, men vänta er ingen neutralitet från den åsnan
https://forum.hv71fans.se/t/traden-om-skador-avstangningar/414/970?u=matsqq
Så då spelar man hellre skit o ev åker ur. Låter ju rimligt ändå. …
”Stjärnan ut med befarad huvudskada”. Sen när blev Tedenby en stjärna? Han är absolut inte en stjärna, tvärt om. En av dom sämsta i laget.
Nu var du elak mot lågstadieklassen