Omgång 20: Färjestad BK - HV71

Så nu är det Kero som ska misshandlas. Synd om killen. Allt annat än 4-0 efter första ses som ok.

Varför känns det som att diskussionen AP vs Tikka are to be continued?

Lite så jag tänker också. Förväntar mig en utskåpning i första där FBK rätt tidigt drar iväg.

MEN. Det är ju när vi förväntar oss det absolut värsta som HV faktiskt (ibland) kan spratta till.

Seger idag kommer dock inte betyda mer än att vi får lite självförtroende. Galet. Det är lördag den 23 november, vi är inne i omgång 20. Det är idag som försäsongen börjar på riktigt.

3 gillningar

Bara 32 omgångar till play down.
Hoppas vi börjar förbereda oss redan idag

1 gillning

Tänk alla miljoner som fraktades upp till Karlstad i buss. Som ett rullande kassaskåp fullt med en massa rubel som inte är värda en krona idag.

4 gillningar

Varför envisas man med att köra Day och Laleggia ihop? Är det bara jag som ser riskerna med det paret?

OSL. Från petad till förstakedjan.
Är det nu eller aldrig?

2 gillningar

Tycker att Day lirat upp sig en del de sista matcherna.
Inte lysande, inte alls. Men på rätt väg.

Inställer mig på att se första perioden, nyfiken på vad Reber-Ofm-Ang kan ställa till med även om jag tycker den linan blir lite “klen”. Hellre haft Träff eller Louto istället för Ang där. Men man kan ju inte få allt och det tar väl 2 veckor innan Blomman ser detsamma :wink:

Vad är det med AP? Skadade han sig förra matchen? Eller är han petad?

Skadad

Kedjorna ser ganska spännande ut, men spetsen lyser verkligen med sin frånvaro.

Nja, han gör väl sin absolut bästa match ikväll samtidigt som nån spelare i fbk gör sitt första för säsongen.

Jag är försikitgt possitiv idag!

Skämt åsido så tror jag dom gör 1-2 snabba i första sen är det över som vanligt.

Måste vi spela den här matchen? JAG VILL INTE!!! :weary::tired_face::pleading_face::cry::sob:

3 gillningar

Tänk positivt, om några få timmar är den över.

Det är ju det som skrämmer mig. :confounded:

Jaja, lika bra att få det överstökat med en gång:

Vad gör du Day?!

Den måste du ha Dichow!

Men herregud…

Matchen över.

Jävla sopor.

Vi åker ur.

14 gillningar

Så. Nu känns det bättre.

1 gillning

Blomman bär in Angs trunk från bussen?