Omgång 20: Färjestad BK - HV71

Har tippat 6-1, känns rätt tryggt

Just det. Ironi.

:wink:
Heja NIK!

1 gillning

Lenc-Ofm-Ang inne på målet. Alla tre på plus 1.
Fortsätt nu med den linan då Blomman.
Lira med Day å Släggan.
Så kanske vi klarar en uddamålsförlust.

2 gillningar

Ser inte matche, verkar vara bäst för mentala hälsan.
Tyvärr hjälper det uppenbarligen inte att befinna sig i garaget…

Hur illa är det? Värre än tidigare matcher?

1 gillning

Nä nu blir jag förbannad (igen).

Vad gör man när man är det sämre laget?
Och detta gäller f-n alla bollsporter.

Man backar hem, spelar på gränsen, jobbar hårt, spelar med hjärta och spelar på kontring. “Jo, jag tycker det var fint krig”, som Nokelainen sa en gång när Troja slog Tingsryd.

Det är inte rocket science.

Men spelarna måste ju göra detta. Är det roligt med ishockey? Tränarna kan lämna båset så får vi se vad laget går för.

Inte mycket, gissar jag. Noll karaktär.

2 gillningar

1:a perioden var precis lite lojt och tafatt som de två senaste matcherna.
Period två så slutar FBK lira och HV klarar att så sakteligen komma upp i HA nivå och få en balja.
Men inte fan ser det bra ut.

Eller så får alla spela lika mycket a la Blomman

1 gillning

Finns inte en HC som skulle få ordning på detta laget. Försvarar inte AB, men han har bara dessa över betalade spelare att tillgå. Se det här med öppna ögon. Vi får inte ens ihop en kedja som duger i shl. Och skulle dom bästa få chansen i vår första kedja. Hur skulle det se ut? Vi kan ju toppa laget från först nedsläpp. Hela laget är fel byggt. Nubbens korthus har rasat totalt. Tyvärr ser jag bara en förändring i detta. Ta steget ner i HA så alla dessa jävla idiot kontrakt rivs.

1 gillning

Hur får man komma till ett avslut där…?

Oj vad enkelt, öppet mål

Tikka?

Näh inte Lodin…

Nyberg och Tikka, de kostar en slant ihop

12 gillningar

Imponerande ändå.

Jippie, Ang.

Wow!

Med de spelare vi har så ska vi, med en vettig spelidé, och tydliga roller kunna spela bättre än såhär. På nått sätt ska man kunna komponera ihop ett vettigt hockeylag att alla de 500 spelare vi har att tillgå.

3 gillningar

Ge pucken till Ang

3 gillningar