Haha TO
Tro på’t. Håll i, håll ut. Kontinuitet är lösningen på alla problem. Bara genom att vara kommer vi fixa nytt kontrakt!
Varför plågar jag mig själv med att titta på det här?
Efter blindpass bakom ryggen under pågående eget byte. Så såg det ut under Rahm året vi åkte ut, just sayin
Som ett brev på posten
Lägg ner klubben…det är så pinsamt att se eländet…
nu e han arg blomman
Jadu, Laleggias defensiv tillsammans med Day är ju inte ek vidare combo
Ja du Anna-Lena och hela HV71:se ledning, vad är ni ser som inte vi ser
Det är ju hopplöst vad dåligt det är. En ny storförlust och tro på processen snack? Ingen knapp som tryckts på? Blomman måste jobba ännu hårdare?
Han skriker nog inför döva öron.
Gissar att i en sån här situation så tycker man nog bara en rätt ung tränare utan meriter varken som spelare eller ledare bara är jobbig.
AB har ju inte förberett laget, tänk när han gör det.
Sonen, 2,5 år gammal, säger nu “jag vill stänga av, jag vill inte titta mer”. Kan ju inte annat än att hålla med.
Du har nog rätt i det. I början av säsongen var det iallafall nån typ av struktur som var den enda lilla ljusglimten. Nu spelar alla för sig själva
Förstår honom. Barnförbjudet när HV spelar.
4 senaste matcherna i första perioden.
2 Gjorda Mål
12 Insläppta
Det ramlas duktigt idag ser jag
Pressspelet är obefintligt, man ställer upp införsvar och egentligen hoppas på att fbk inte skall göra mål. Det är sämre än i fjol. Mil sämre
Alla som vet hur en puck ser ut vet att man inte ska spela Laleggia och Day ihop, ändå är det precis det de gör.