Omgång 20: Färjestad BK - HV71

Haha TO

Tro på’t. Håll i, håll ut. Kontinuitet är lösningen på alla problem. Bara genom att vara kommer vi fixa nytt kontrakt!

5 gillningar

Varför plågar jag mig själv med att titta på det här?

2 gillningar

Efter blindpass bakom ryggen under pågående eget byte. Så såg det ut under Rahm året vi åkte ut, just sayin

1 gillning

Som ett brev på posten :email:

Lägg ner klubben…det är så pinsamt att se eländet…

1 gillning

nu e han arg blomman

Jag stänger av.
Vill inte se Junior hockey på en Lördag.

7 gillningar

Jadu, Laleggias defensiv tillsammans med Day är ju inte ek vidare combo

1 gillning

Ja du Anna-Lena och hela HV71:se ledning, vad är ni ser som inte vi ser

2 gillningar

Det är ju hopplöst vad dåligt det är. En ny storförlust och tro på processen snack? Ingen knapp som tryckts på? Blomman måste jobba ännu hårdare?

2 gillningar

Han skriker nog inför döva öron.

Gissar att i en sån här situation så tycker man nog bara en rätt ung tränare utan meriter varken som spelare eller ledare bara är jobbig.

8 gillningar

AB har ju inte förberett laget, tänk när han gör det.

2 gillningar

Sonen, 2,5 år gammal, säger nu “jag vill stänga av, jag vill inte titta mer”. Kan ju inte annat än att hålla med.

8 gillningar

Du har nog rätt i det. I början av säsongen var det iallafall nån typ av struktur som var den enda lilla ljusglimten. Nu spelar alla för sig själva

1 gillning

Förstår honom. Barnförbjudet när HV spelar.

4 gillningar

4 senaste matcherna i första perioden.
2 Gjorda Mål
12 Insläppta

2 gillningar

Det ramlas duktigt idag ser jag

Pressspelet är obefintligt, man ställer upp införsvar och egentligen hoppas på att fbk inte skall göra mål. Det är sämre än i fjol. Mil sämre

Alla som vet hur en puck ser ut vet att man inte ska spela Laleggia och Day ihop, ändå är det precis det de gör.

6 gillningar