Omgång 20: HV71 - AIK

YES

vafaan, 9 sekunder AVGÅÅÅÅÅ

Som på den gamla goda tiden!! Fantastiskt.

WK WOHOOOO, fy fan va PC WK RJ är bra idag

Tänk om vi hade nån som visste hur Christensen tänker. Då hade vi hade 2 x Sedin. Gillar den killen.

Man slappnar av i egen zon och vips en utvisning suck suck suck

Ursäkta mig då. Jag omformulerar mig. Varför spelar Nilsson alls? Varför har han istid? Varför spelar han i en offensiv kedja?
Tydligare?

Vilket kap vi har gjort i Toni Rajala, bra Stillman :smiley: :smiley:

SKIT

F-n

Fyfan vad onödigt!!!

Så här går det när man inte gör mål på alla chanser man har, nu känner de att de är med i matchen trots att de blivit ordentligt nedtryckta :imp: :imp:

Snälla söta Pawlen. Kan du inte försöka vara lite, bara lite positiv i EN matchtråd?
Negativ inställning, det smittar av sig och höjer mitt förbruk av antidepp medicin :wink:

Bra period av HV, 4-1 vore mer rättvist. Men lugnt, det här tar vi hur lätt som helst!

Retar mig på hur man åter drällde i egen zon så att det blev utvisning, när man blir pressad i egen zon så spela enkelt ut över blå … vet inte om det kommer fortsätta så hela säsongen men det känns så fruktansvärt onödigt …

AIK tänker sätta sina fåtal chanser så HV har inte råd att spela slarvigt …

Riktig bra första period av HV, hög intensitet och bra försvarspel i BP. Lite olyckligt med reducerings målet. Fortsätt i andra o sätt 2 kassar till nu

Lika positiv som vanligt märker jag pawhlen…

Det ser riktigt bra ut tycker jag. Vilken fart karlsson kedjan har& christensen är magisk!

Lite dåligt tryck i arenan tyvärr.

Om HV71 fortsätter spela som man gjorde i första perioden vinner vi absolut, får hoppas på ketchupeffekten nu i andra

WK-kedjan är grymm, får gärna fortsätta gör allt de gör bra, KÄMPA HV

Fan, såg Krul sno 3 poäng av Tottenham i helgen. Hoppas man slipper se Larsson göra detsamma av HV ikväll, men fortsätter HV bara som dom har gjort hittills, med lite mer skärpa, så kan ju detta sluta 8-1.

lite rörigt där kanske?