Omgång 20: HV71 - Karlskrona HK

Khk har ju RN jävla mur. Vägrar anfalla.

Asså fan osexiga vi år…glömt bort hur man hittar målet ?

Celine Dion tema idag i kinnarps eller?

Är ju banne mig pinsamt detta. Gamla trötta f d spelare som inte ens lyckas få in pucken på mål. Släng in J20 ett par matcher så det händer nått.
Just nu vill jag bara sett ett mål så matchen tar fart, det kvittar vilket av laget som gör målet just nu, bara nått händer.

8 perioder, 1 mål …

Gott borgen

JJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAA :smiley: :smiley: :smiley:

Såååååå viktigt

Så ja. Gud hör mina böner. Nu spricker det äntligen upp. Nån gång måste puckfan in ju :smiley:

Nästan så att man blir Religiös :smiley:

Så synd att Teden inte är vassare i sina lägen. Får ju minst 1 kanonläge varje match och bränner tyvärr 9/10 av dem. Idag minst 2 kanonlägen än så länge.

Angående musiken i Kinnarps Arena så är detta fenomenet inget nytt. Både jag, min far och min fru har reflekterat över detta många ggr.
När andra lag och arenor spelar tempostarka låtar och klämkäcka trallvänliga låtar som får publiken att vakna, så spelar Kinnarps Arena, Lugna Ballader och annars är det reklam från Harrys.

Vad är det för tjomme som sitter och styr detta egentligen? Har han/hon ingen känsla alls?

grym pass av Arlbrandt till Borgmans mål.
lite oroligt inför tredje med bara ett mål dock.

lite dött här ikväll
MMMMMMMMMMMMÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLLLLLLLLLL :smiley:

Mooooona Liiisa…tack för den tavlan :smiley:

Inte ens vid mål blir det fart här :open_mouth:

Ingen tavla direkt. Stenhårt skott i stolpen som studsar i ryggen och in.

Oj oj vad kommentatorn blev ledsen nu. Han är ju vida känt ett stort KHK fan. Han sitter verkligen alltid och försöker övertyga sig själv när det andra laget ligger under, att dom kan vända och det är si och så lång tid kvar och han myntar alltid att det är minst 1 period kvar … Så förbannat trött på denna kommentator. Och smackar gör han endast när det går dåligt för HV71, då blir han i extas.

Sällan man ser ett lag så offensiva som KHK nu i tredje…dom skulle gå hårt framåt och det höll dom :open_mouth:

5X Trött ikväll :exclamation: :exclamation:

  1. kommentatorn
  2. Publiken
  3. Här på forumet
  4. Musiken i arenan
  5. KHK Spelet

2 ggr har jag gett mig av med bilen för att köra folk under matchen… varje ggn jag stannat å satt på sändningen har det blivit mål direkt. Skall jag sätta mig i bilen igen eller är vi nöjda med 2-0?