vilken skitperiod
hv är inte bra just nu…
Ja nä detta ser ingen höjdare ut…
Oavsett vem av tränarna det är som har ansvar för PP så vore det tjänstefel att förlänga det kontraktet. Groteskt värdelöst och det bara lyser avgå om spelformen.
Första PPt var ganska bra, Bergström hade chansen på ett bra direktskott. Men alltså, resten är ju kanske 2000-talets största skämt?!
HV spelar bra tills det är 5 min kvar av andra (förutom det episkt usla PP, men det har jag gett upp nu efter 5 säsonger utan ljusning). Tempot i andra är lägre och man kommer inte till några lägen. Men sen börjar man spela på stillastående och felvända forwards så man får ingen fart ut ur egen zon så ÖHK kan kliva upp lite och stressa fram ett misstag hos HVs backar och pang - 1-1.
Men jag tror HV tar det ändå.
2 perioder spelade och efter en första period med bra tempo, så var det en riktigt tråkig andra period. Vi drar bed tempot på allt i pp. Bra coachat att sätta in jockes femma i PP2, men varför tar vi inte skott?
Summerar egentligen hela laget såhär långt med ett ord: alibispel. Ingen sticker ut. Ingen går i bräschen. Didrik har ett par tunga smällar, men resten då? Alibi. Kom igen nu i tredje!
Förstår att Hv funderar på att inte förlänga med Lillis!
Under hans tid i klubben har PP varit obefintligt! Har för mig att han var ansvarig över PP även när Lindbom var HC!
Varför inte gå back to basic och hitta en point på blå då vi har backar med riktiga kanoner!
Är riktigt uruselt att inte få ordning på denna spelform då man säsong efter säsong sägs ha värvat in spelare för den formen.
Kika man på Djurgården när det går stå, då letar man Hultström som får piska på för kung och fosterland!
Sen är det för mig en gåta varför man inte låter backarna stå för direktskott. För att Pettan och Puistola kunde så innebär det inte att det kommer fungera för alla!
Hade vi haft ett PP på usel nivå så hade matchen varit avgjord men nu har vi en nivå som jag inte ens finner ord för!
Matchen är oviss och nu gäller det att vi tar kommandot och höjer nivån i 3:e!
Vid Örebros 1-1 mål så undrar jag vad Nisse får för hjärnsläpp! Försöker hitta en långpass som är det sämsta alternativet han har på isen!
Sen kan Hugo ta den men det är ett klassavslut i krysset!
Nu är Wikegård i sitt esse. Han gör dessa intervjuer förjävla bra.
Massa PP lägen men tar man inga skott blir det inga mål suck, oviss tredje period nu men vi tar det!
Nej vad gäller PP så måste man helt klart hitta en ny röst. Vill låta det vara osagt på bekostnad av vem man ska göra det, men att det måste göras råder det inga tvivel om.
Samtidigt så har det sett ut så här de 5 senaste säsongerna och man har ju inte lyckats göra något åt det hittills, så jag vetifan alltså.
[size=200]köp in en jävla pp-coach-expert, saudiarabien och skidbackar-style! ffs jag blir galen[/size]
lugn… nu tredje… kämpa hv kämpa
hahahhahahha marjasin är fan puckad.
vill se skott nu, back ös i på mål
Inte fan ändrar man PP uppsättning heller
Nublirdetmål
lite bättre…
Suck…gör ont i ögonen…så uselt.
“de väntar in en variant”…
TILLS NÄR DÅ? 2045?