Lehtinen i mål, helt väntat! TESTA GLIFFEN!
Fel målvakt står, ställ Glifford tycker jag.
Idiotiskt att inte testa att byta plats på Kloos och Johnsen
Även om man tycker att Lehtinen är bättre bör man tänka på att han har spelat 5 raka nu! Visserligen spelade även Glifford igår, men men.
Förstår det inte heller. Kloos som man inte får ut mycket av offensivt ska spela center det är hugget i sten.
Jag tänker så här att Lehtinen kan bli skadad och då måste man ta in en annan. Reserverna måste också vara lite matcherfarna (i brist på bättre ord).
Blomman gör alltså inte en enda förändring, avgå.
Det är inte så att vi har vunnit många matcher, med tanke på det måste man testa lite olika saker. Kanske kommer man fram till saker som fungerar bättre men då måste man våga också.
Bra att vi fortsätter med succékedjan från förra matchen.
Låt för guds skull OSL, Eriksson och Pasic ha istid som en fjärdekedja. Förra matchen spelade de 16, respektive 12,5 och 14 minuter.
Dra ner den betydligt. Använd OSL:s defensiva egenskaper. Ge upp drömmen om hans offensiv. Använd Eriksson som den allsvenska spelare han är. Ge Pasic istid till HP.
Åh herrejösses. Blomman fortsätter vara Blomman.
Plockar hem Annborn för att sätta honom som 7a är ju också intressant. Är det inte dags att markera mot Hansson att hans spel i nuläget inte håller? Annborn också högerskytt, släpp in honom med Borgman och se om det flyter!
Jag skakar, hackar tänder, har svårt hålla tätt.
Tror jag utvecklat Matchtrådsfobi.
Har varit av åsikten att man ska försöka bygga upp Lehtinen och på allvar försöka få igång honom.
Men här hade jag fan dragit gränsen. Låt han vila en match och testa Glifford, för ska man vara ärlig, vad fan kan bli sämre gällande målvaktsspelet.
Återigen usel hantering av Anton. Jag hoppas jag har fel.
Kom igen Håve!!!
Ut med OSL i PP och ställ Eriksson framför målvakten istället
Håller helt med dig
Alltså blomman e ju helt under isen, de här kommer gå åt skogen
Så där ja, då kan man tippa resultatet.
Torsk till middag idag igen.
Hade velat se:
Woods-Rousek-Heponiemi
Pettersson-Kloos-Ang
Reber-Eriksson-OSL
Pasic-Johnsen-Tedenby
Ger Eriksson en bättre chans i en defensiv roll.
Den centerlösa andrakedjan är vad det är.
Fjärdekedjan bänkad i första och tredje.
Jag vill skicka Lassi på solsemester och försäsongsträning. Han behöver börja om.
Väljer att sitta på ett flyg istället för att se detta lidandet. Fyfan