Omgång 22: HV71 - Växjö Lakers HC

ÖNEGUD

Bra femmor idag annars. Mer toppat nu

Öneruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud!

Publiken!!

Alltså. Följer matchen via SHL.se och forumet. Men det var nog länge sen jag kände en sån här ren och skär lycka när det kommer till HV.

3-1. Fy fan. Blir nästan tårögd.

Man har nästan glömt hur bra Bengtsson är när han gör det han ska…

Bra skymning av Andersson vid målet!!

En ångvält vid sargen

Fram till 2-0 så vet i fan om det var en enda situation där HV-spelarna inte gav 110%, det var ruggigt jävla härligt att se. Intensitetsnivån jämfört med många matcher är ju som natt och dag. Som nån sa, detta är ta mig fan roligt att se på, ren och skär underhållning. Än finns det hopp!

På något sätt känns det som HV fattar vad som krävs för att vinna matcher, det hårda arbetet! Dagens Wikegård "Skäms ni inte för att ni varit så “piiip” dåliga att ni fått eran tränare sparkad? Han ställde frågan till Ljungh i första pausen.

Synd att i monsterbytet som Fehervary (!!) gör ändå blir -1 på hans konto där. Hade Gustafsson bara spelat pucken framåt istället… men det är ju så vi vill spela hem den kontrollerat. Men gött att leda 3-1. Nu stänger vi i tredje.

Som natt och dag. In och gröta framför mål, något som saknats helt tidigare…

Det är för lite pessimism på forumet just nu, och jag blir rädd. Vi kan fortfarande förlora det här.

:smiley: :smiley: :smiley:

Feheravy är helt brutal idag igen. Håller på att få ett riktigt genombrott. Matcha honom hårdare.

Sen Zico: Trodde aldrig att jag skulle skriva detta men jäkla vilka första 40 #66 gjort. Tacklas,Slår bra passningar får bra skott på mål ser ut som n helt annan spelare idag. Käkat taggtråd till frukost,lunch och middag idag :slight_smile:

Vakna Hv

Ajaj…nu blir det jobbigt, obefintlig markering av Persson

Där fick du för den

Anfall hv

Hv på hälarna nu, känns inte bra…