Omgång 23: Leksand - HV71

Fan va viktigt!

Bra straff inget jävla dribblande! Härligt Chirstenssen! :smiley:

Man kan se det som att det blev ett taktiskt byte av Holza till Christensen där nånstans mellan blå å målet… till HV’s fördel :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Leksand har ett riktigt vasst PP. Måste dra ner på utvisningarna, även om de har varit nåååågot billiga.

[size=200]WESSLAN[/size] :open_mouth: :open_mouth: :astonished: :astonished: :astonished: :astonished:

Campoli barajävlakör!

Han växer, det gillar vi!

Men för i helvete. Håller ju inte att ta utvisningar

Eidstedftdt ut igen… vi får gissa att hvs taktik är att pajja Kommunens IF’s fina PP-statistik.

FLYYYYYYYT

lika glad för det!!!

eight ball får målet

Sjukt bra Pettan!

Ja jag vill helt klat ge Pettan stor cred för det målet för han drar igång allt där med sin fina tackling!

Bra sskymning oxå av Brithen vid målet

jo, men kommungubben måste ju käkat svamp eller nått för det beteendet ser man ju bara på labbmöss i psykopharmaka-forskning.

Orolig för att domarna tar utvisningar så fort en Leksing kastar sig …

Karlsson råkade nudda Ritola efter avblåsning framför HV:s kasse och Ritola slängde sig direkt runt som att han vägde 10 kilo för att visa vilken ojuste smäll han fått … klar diving där men som det är nu får man hela tiden vara orolig för att domarna tar HV-utvisningar så fort en Leksing kastar sig …

År också inte helt klar över om Eidstedt verkligen träffade munnen på den Leksing som gick ut …

EIdstedt verkar förresten inte riktigt hinna med, tar hellre Emil än Eidstedt just nu även om Eidstedt är bra på att trycka ut från folk från kassen när det behövs så blir det för många utvisningar på honom …

Salmela o Rajala har ingen rolig dag på jobbet.

Jag tror du missade en slew-foot på Karlsson där.

Jag tyckte mig se att eidstedts klubba träffar killen i munnen när han böjer sig framåt samtidigt som eidstedt drar åt sig klubban i slutet av situationen.

Stort plus för Petrasek Campoli och Wesslau, stort minus till Eidstedt som INTE åker skridskor. Vi ska va väldigt nöjda med att ha 2-1 efter första,tycker Leksand var klart bättre i första,mkt tack vare sina PP

Det var väl Pilut som åkte för hög klubba?

Rajala -3 efter första perioden.