Du glömde: något coach har näsan i en padda i stället för att coacha laget.
Jag kommer att se eländet men kommer efteråt leva i total förnekelse av att jag återigen slängt bort ytterligare 3h på förnedrings-tv.
Du glömde ta en timeout när brynäs gjort två snabba mål som inte ger någon effekt
Efter två hemmamatcher mot rimligt motstånd där Glifford skulle fått chansen förvånar det inte om han står ikväll i en svår bortamatch där vi kommer göra max 1 mål och förlora. Helt fel läge, men det är väl aldrig för sent kanske…
Idag sa min fru till mig på morgonen - ”Ska vi inte skita i hockeyn och ha en bra helg med familjen istället?” Låter lockande…
Grejen är ju den att om HV vinner så blir helgen 1000 gånger bättre. Lite som roulette fast att man alltid förlorar…
Missbruk med andra ord
Vi kommer ut med ruggigt bra spel i 5 minuter, drar ett skott i stolpen sen vänder brynäs matchen och dunkar in 3 kassar innan periodpaus. Sen i andra klär dom av oss helt och i tredje spelar dom bara av matchen.
Andra perioden är svårt eftersom HV har långt till båset. Tycker man måste belysa det mer på träningar.
Kolla på laguppställningen vilka som inte har gjort mål. De kommer göra hattrick i powerplay…
Borde ta upp det med ligan. Det är väldigt orättvist att det bara påverkar HV.
Ser ut som Glifford står enligt swehockey. Blomman fortsatt sjuk.
ÄNTLIGEN HAR DE FÖRSTÅTT. Önskar Olof lycka till och hoppas backarna hjälper honom med allt vad de har nu
Teden i andra linan. Me diggar. Det har han tammefan förtjänat i år.
Hoppas han hinner byta med…
Hoppas motståndarna hinner med Ang och Tedenfart. Eller hoppas inte rättare sagt.
Hoppas han spikar igen och idiotförklarar lagledningen…
Undrar om AB har drabbats av samma åkomma som BL?
Man börjar få den känslan lite är nåt på gång på tränarsidan? Eller är det bara en pizza som varit dålig ![]()
Jag tror snarare att det bara är extrema försiktighetsåtgärder för minimera smittspridning