Omgång 24 (25/26): Brynäs IF - HV71

Tack o adjö. Man fick vara glad en period iaf. Elda upp allihop tillsammans med där jävla bocken.

Jag ger upp, jag checkar ut. Man pallar ju fan inte vara såhär förbannad varenda jävla match.

2 gillningar

Om inte Leksand blir årets räddningsplanka… Blomman löser det i år igen och blir belönad med ett 5-års kontrakt. Med motiveringen “det finns inte många tränare som skulle lösa den här situationen, med all mental press det innebär med kvalspel. Vi hade rätt i år igen - kontinuitet lönar sig”

1 gillning

Tedenby har jag länge kritiserat hårt!

Men han gör det han ska göra när han spelar i dagens HV71 i en 4 kedja.

Problemet är ju den som anställt honom med hans kontrakt! Inte Teden!

Finns fan så många andra som ska ha skiten före Tedenby!

Störst skit ska Anna Lena Isaksson ha som vägrar agera!

Sen är det Björn Liljander som värvat ihop denna skit och skickat spelare som hade gjort skillnad!

Sen har vi Anton Blomqvist som absolut inte har nycklarna för att leda detta HV71! SHL kostymen är för stor!

Sen har man på det värvat Rahm som varit ansvarig för forwards i Växjö men som ska sköta backar i HV71!

Sen tar man in en skillcoach som anses vara en expert på detaljer som gör spelare bättre! Inget om att göra ett lag och helheten bra!

Totalt ansvarslöst sköts HV71! Noll respekt mot sponsorer och fans!

6 gillningar

Dagens höjdpunkt i matchen var helt klart att se @lejacques snurra förbi på TV’n. Nummer två var när småttingarna döpte om frölunda till “frallan”.

Nattsvart. Leksand lika dåliga, vem lyckas vara minst sämst när säsongen är över? Det blir en hård kamp.

4 gillningar

Tyler Vesel loggade +24 min som back. Galet.

1 gillning

Spelade BP! Överglänste våra samtliga backar!

2 gillningar

Mina höjdpunkter:

• Att se sonens glädje vid 2-0
  • Att efter en period återfå nån känsla av hopp (som sen dog på en sekund)
  • Att hinna surra med @Herkie82 i periodpaus

Utöver det? Fritt fall, va?

Sprang in i en sammanbiten Alsing utanför arenan nu precis.

“Nu vinner vi på torsdag”, hann jag få fram.
“Aa föfan. Tack för ikväll!”

12 gillningar

BÄST PÅ BANAN (:banana:)

Rösta på din favorit i matchen Brynäs if - HV71 (omgång 24).

Vi sammanställer sedan antal :banana: och delar ut ett pris efter säsongen, till den spelare som får flest :banana:

• Gliffking
  • Niklas Hansson
  • Andreas Borgman
  • Riley Woods
  • Justin Kloos
  • Hugo Fransson
  • Olle Alsing
  • Lukas Rousek
  • Lucas Lagerberg
  • Jonathan Ang
  • Hugo pettersson
  • Axel Rindell
  • Aleksi Heponiemi
  • Oskar Stål Lyrenäs
  • Nikola Pasic
  • Mattias Tedenby
  • Jamiro Reber
  • Santari Hatakka
  • Oscar Davidsson
  • Magnertoft
  • Gustafsson
0 röster

Nu skiter jag i det här

Haha vilka hjältar

Ut med packet.

Dags att rensa tränarbåset! På allt! In med några goa, hockeykunniga HV-hjärtan. Ta vad vi har på kontoren och i korridorerna. Låt allt vad spelplaner, analyser och annat otyg fara och flyga, låt spelarna sköta det som dom vill tills spelglädjen och passionen är tillbaka! Vad finns det att förlora?!

1 gillning

Det är väl trots att denna kategori man bränt sig rakt igenom flera varv, de senaste 15 åren, utan större framgång?

1 gillning

Tror till och med man kan testa att köra utan tränare.

4 gillningar

Byt tränare pronto, inget kan bli sämre

6 gillningar

Kunde man ge sig fan på att 2-0-ledning skulle bli förlust. När jag såg att det stod 2-0 ill HV71 tänkte jag “det här vänder nog Brynäs i alla fall”, jag hade rätt. Uselt skit, när man har en ledning ska man utöka den, inte så totalt fucka upp så man inte ens vinner och inte ens gör ett till mål, det irriterar jag mig på också. Fuck hela den här säsongen, så värdelöst.:-1:

Vinner på torsdag? Tror du på det själv eller sa du det bara för att vara artig?

5 gillningar

Bara för att…

5 gillningar

Detta ämne stängdes automatiskt 24 timmar efter det senaste svaret. Nya svar är ej längre tillåtna.