Hehe ok Ja verkligen
Tedenby…så nära…
Men helvete vilket jävla dumpande…
En balja till och vi är med. Kom igen nu HV, 10 minuter kvar.
Såja…
En balja till och vi är med. Kom igen nu HV, 10 minuter kvar.
Yes den kom nu Tur att jag inte slog över till Finska nyheter
Dansk är riktigt dålig…det ska vi va glada för
Sådär ja!
Spela enkelt nu då!!!

sir Ward:En balja till och vi är med. Kom igen nu HV, 10 minuter kvar.
Yes den kom nu Tur att jag inte slog över till Finska nyheter
Var millimeter från och saxa över, via PM en repris från Wiens Gospelkör - grym upplevelse och live dessutom. Slår ju allt från Finland.
Nu är Rögle nervösa och hoppas hoppas på en kvittering.
Men va dåligt…hahahahahaha… fy fasen…
Sjukt dåligt att man inte ger sig själva chansen att kvittera när man har plockat upp 2 mål. Löjligt dåligt coachat när man stoppar in 3:e backparet när det är 1,5 minut kvar på matchen. Inget ont om Eidstedt men han bidrar inget offensivt.
Trist. Bra lyft i sista perioden men Rögle är för starka.
Hoppas på bättre inställning mot LHC!
Flyttar fokus direkt!
Älska HV!
HV hade bestämt sig: de bara skulle förlora ikväll.
Resolut agerat!
Man kommer nästan ikapp. sen lägger man sig och dör igen när man har chansen. Känns som en solklar läggmatch, vem lirade på matchen?
Christensen, CHRISTENSEEEN…var fan är du?
Här snackas det om att Sundh inte borde spela i en första eller andra femma, men borde denne Christensen spela över huvud taget? Efter sina två mål mot Karlskrona borta, tycker jag att han varit totalt oduglig. Vad är felet?
Vi hade chans på 6:de plats idag nu är vi långt därifrån igen. Fy fan att man inte kan ta sig i kragen den här matchen.

Christensen, CHRISTENSEEEN…var fan är du?
Här snackas det om att Sundh inte borde spela i en första eller andra femma, men borde denne Christensen spela över huvud taget? Efter sina två mål mot Karlskrona borta, tycker jag att han varit totalt oduglig. Vad är felet?
Måste ha nån skada,sämst i ett för kvällen dåligt HV.
Har reflekterat över en sak som jag måste lufta.
Rögle BK bryter sin förlustsvit med 5 raka förluster och vinner mot HV71.
Malmö vänder förlusttrenden och vinner mot HV71.
Örebros måltorka är över, mot HV71 kom målen.
MODO hade islossning. Krossade HV71 med 5-0
… osv
Alla lag som har sina svackor får alltid utdelning och bryter sina dystra sviter just mot HV71. Är det en tillfällighet, eller vad är det frågan om?