Omgång 25: Malmö Redhawks - HV71

Ja spelmässigt borde vi leda med ett par. Tyvärr är Alsenfelt bra och HV är ineffektiva…ingen bra kombo.

snygg tackling… jag ser lite ilska i HVs ögon nu. det är bra.

Kanske dags att läsa på reglerna.

Jepp. Varje gång.

Osynligt deluxe av mångmiljonärerna. Man kan inte möta ett urdåligt Örebro varje omgång dags att visa lite klass.

Håller med om att PW var ute och seglade på straffen inget bra agerande.

Hvs innefiktivitet visar sig igen. Fan vad surt och fan vad pinsamt domslut som resulterar i baklängesmål.

helt klart en hemmadomare. Undra om det är så att brölandet hos speakern gör att domaren blir lite osäker på vilket land de är i? Danska straffregler iallfall… bananrepublik-klass på domare och allt som stavas malmö rövhöḱar.

My thoughts exactly.

Lindbom var iallfall ärlig och erkände att hv har en dansk offensiv och danskt PP.

Det gjorde jag ju cirka 2 sekunder efter att jag sett varför. tagga ner själv då du svarar på ett inlägg som jag rättat.

Du älskar när HV ligger under så du kan komma in och sprida lite härlig skit. Samma visa varje gång.

Det ska inte ens vara straff då Erik bara kör klubba mot klubba sen är Malmöspelaren klenare. Han försvarar perfekt och då blir det straff. Dåligt domarn.

Vi måste in mer på mål… Vi gör de alldeles åt helvete för lätt för alsenfelt. In på mål o stångas.

Absolut jag förväntar mig att man skapar saker på isen när man spelar. Inte möjligtvis poäng men skapar chanser. Tycker på Albrandt och Christensen är osynliga.Visst gnäller jag men tycker båda är på grymt dekis.

Dessutom behövs väl inga dagisregler här där alla ska va snälla hela tiden? Det är stora pengar det handlar om och då kommer stora krav på prestationerna.

Summa sumarum är att HV:s bästa spelare inte levererar. Jobbigt!

Sorry ber om ursäkt!

Men gör mål för fan

Skym målisen!

I second that, Sir!

Sandberg kallare än en iskub på nordpolen…