Gott kämpat hv. Fortsätt såhär i tredje. Sämsta ikväll: domarna.
Alsing jävligt bra också, jobbar stenhårt konstant!
Några Frölundafans bredvid mig sa om Teden att någon borde trycka till den småländska f***an. De kan fan skita på sig, man skäms över att vara göteborgare när man hör sånt höll jag på att säga. De kan la flytta till Malmö eller något…
Utgår ifrån att att Ang louto och Laleggia har nya kontrakt framme redo att skrivas på från liljander.
Viktigaste förlängningen BL behöver göra.
Lundqvist är så genomskådande. Fan va tjurig fjanten är att laget han hejar på blir rövkörda i självaste Scandinavium.
Alsenfelt verkar klar för Malmö förresten.
Jonathan Ang är som en uppgradering på Mattias Tedenby, både spelmässigt och fysiskt. Jävla vass, likaså Luoto. Underbart när ledande spelare inte bara leder offensivt utan även lägger in jobbet och köttar. Kan även addera Fisken, Alsing och Lenc på den listan.
Det är så vackert lyssna på.
Nu ser vi fram emot en röd Rönnberg med.
Vinn, bara vinn!
Samma med Fredrik Ljungberg när han kommenterar Arsenal/tvärtom om han kommenterar Tottenham. Vettetusan om sådana klubbikoner ska få bli experter alltså…
Ej att förglömma alla jävla år med dessa förbannade (och kissluktande) Gårdare. Chips-Arto, Södergren, Kronwall, Perlskog m.fl.
Må tusen kamelspindlar hemsöka deras vetemjöl!
Att vi har 1-4 mot ett helt ordinarie Frölunda i deras borg med ett HV som saknar mängder med spelare är ta mig tusan en bragd. Alla jobbar och sliter, de har roligt på isen, man undrar ju hur bra detta kommer bli…
Nu vill jag först se att man dödar de återstående 55 sekunderna i BP och sedan vill jag se att man stänger egen blå så fint som man gjorde stundvis i andra perioden genom att jobba tillsammans och mycket blad mot blad. Såg ut som vi hade 10 Önerud därute. I min mening var Önerud en mästare på att stänga egen blå och var väldigt svår att passera där. Fortsätt såhär HV!
Var knappt spelbart.
Då går nog Emil till Oskarshamn.
Highligtsen dem visar i periodpaus visar halvtom arena i växjö… spelar dem innebandy samtidigt eller😂
Medan HV har bästa publiksnittet på 15 år. SHL behöver HV71 något innerligt.
Haha, säg det till Perlskog att han är Gårdare…
Tänk om man gjort ett inlägg om att HV skulle ta flest poäng av alla lag fram till Jul efter matchen mot Färjestad.
Möjligt man hade blivit idiotförklarad då va?
Pöcken e platt å allt kan tydligen ske.
5p till Playin…tvi tvi
Lundqvist passar verkligen inte som kommentator
Det kanske han inte är förresten. Gnagare?