Omgång 26: HV71 - Färjestad BK

Utvisning direkt :frowning:

Fy fan orkar inte höra dom jävla komentatorerna som ALLTID är i mot Hv

fälth behöver glasögon

BRA med känslor!!!

bra att någon jävel vill något!!!

ge Arto lite chips så han håller käft!

vad händer??? :astonished:

hv spelar som gudar!

Riktigt bra period av HV! Synd att man inte lyckas få utdelning… Fortsätt i andra nu och fortsätt spela aggressivt! Kunde gott haft nån mer utvisning med oss i slutet…

Alltså… Är han full eller, Arto?

Bra period av HV, bara målen som fattas.
William,Tony, Ansi och Gustav fortsätter att imponera.

Man undrar ju hur långt efter vi legat i tabellen utan Rajala, Salmela o Campoli.

Missat första men har nu köpt en öl på O’Learys på Arlanda och övertalat bartendern att byta match på en tv.
Vi verkar ha gjort en riktigt bra förstaperiod. Hoppas vi fortsätter så. Kämpa HV!

Haha. 14-5 i skott och 70% av spelet ligger i Färjestads zon. Arto: “Färjestad började bäst sen tycker jag nästan att HV tog över matchen”. :smiley: Fan akta dig för att sticka ut hakan för långt nu Arto!

Jag är både glad och ledsen samtidigt, glad för att Hv kämpar som fan och är riktigt taggade, ledsen för att det krävs att det står FBK på moståndartröjjorna för att Hv ska orka spela hockey, aja Brithen är jävligt bra förtjänar att spela i minst tredje kedjan, Wesslaus formkurva är lovande, men hv måste börja sätta sina chanser

Brithen är grym, alldeles för bra för att spela i fjärdelinan och kan utvecklas mer dessutom, helt rätt att flytta upp honom …

Jättebra period av HV ! de har verkligen ryckt upp sig sen sist …

Pingu: alltså…jag vet att man kan se saker på olika sätt, men nog tycker jag att Stefan Johansson varit rakt igenom urusel sedan han kom till HV. Helt rätt att bänka honom.

Det var mer energi dom första fem än var det var på hela matchen mot Örebro. Natt och dag i skillnad…
Riktigt nöjd med hur dom trycker på men besviken över att skärpan inte är där i avsluten, t ex Fälth med öppet mål.
Vi måste få hål på Taylor (som har gjort en riktigt grym 1:a period) så fort som möjligt för att det inte ska sätta sig i huvudet och börja överarbete alla chanser.
Extra plus till Christensen, Brithén, Salmela, Campoli och Rajala efter första.
Extra minus till Arto.

ja det är ju surt för dig chips-arto att det lag du hatar får PP

[size=200]JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA[/size]

SÅ JÄVLA VÄLFÖRTJÄNT!

Äntligen sitter den för Christensen! :smiley: :smiley: