Omgång 27: Färjestad BK - HV71

DOMAREN MISSADE SPEARINGEN I PUNGEN PÅ

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

CAAAAAAAMPOLI Å COLA, MER Å MER JAAAAAAAAAA :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Spearingen hoppas jag granskas…dumma träskogris

1-0 :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:
2-0 :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

[size=150]3-0 [/size] :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Edit: Satte på matchen först nu :astonished: :wink:

Vilken period, vad åt HV i pausen?
Hittar rätt i boxplay och gör dom enkla målen för att vinna mot domarnas lag nr 1.

41! 3-0
Vilken jävla match de gör hittills HV.
Fbk är inte dåliga på nåt sätt, men HV är effektiva.
Gott HV!

Publiken verkar gett upp.
De sjunger dansbandslåtar och tänker på allt hembränt de ska ta epan och köpa efter match.

Gött med 3-0! Önerud två mål till, hoppas han får tillbaka sitt självförtroende.

Var det bara jag som såg en spearing upp mellan benen på Christensen av FBK #25 i slutet?

Och slutligen, skönt att höra att det är en del från Jönköping på plats i arenan!

Ganska bra utdelning 16-7 i skott på mål men 0-3 i mål Räddnings-63% Pogge :smiley: :smiley: :smiley:

Gött Hv. Ser mycket bra ut. Väldigt tveksamma utvisningar vi fått. Vill minnas att det var samma sak sist med i Karlstad?

Härligt att se HV just nu! Önerud visar att han förtjänar att få fortsatt förtroende i andrakedjan, hoppas att Lindbom är modig nog att Brithen får ta Öneruds gamla plats i fjärde alt. bänken när han är tillbaka. Slutligen en STOR skopa kritik till domarna- det måste vara något av det värsta jag har sett…

Jag älskar Hv!!! Fan va gött att Önerud har fått islossning! Nu klättrar vi :slight_smile:

Ingen av er som såg den solklara spearingen på Christensen av Persson?
gyazo.com/e465bdcc4e50f6648b1a96e1bbc72644

Härligt, härligt! Tycker det ser ut att vara mer fart och mer tryck in på mål i de senaste matcherna, då kommer målen med (även om det inte varit från såna situationer direkt idag). Domarna får ta på sig skinnvästarna inför tredje så det blir officiellt vilka dom håller på.

Jodå, det var ju därför Christensen blev förbannad med, men förväntar mig inte att domarna ska ta något mer på FBK om dom inte måste.

Tyckte det såg ut som det. Vågar man förvänta sig en granskning på det och då 2+1 (som man gjort tidigare för ett slag upp på pungen) i avstängning?

Som vanligt i Karlstad, domarna gör allt för att Peter ska få sitta jämte “LOOBEN”.
Undrar om han springer ner som man hört och berömmer domarnas insatts för att FBK ska vinna.
FBK byter målvakt, jag vill byta domare.

Syntes tydligt att det var en spearing och återigen missade samtliga fyra(4) domare.
Tack silver för videosekvensen - sånt uppskattas.

Håller helt med dig. I nuvarande form platsar inte Brithen.

satan… ingen nolla idag heller :frowning:

Röv…håll i det här nu

Nu jublade nog Peter A när det blev en utvisning som ingen kunde klaga på.