Omgång 28: HV71 - AIK

Vidrig och helt inkompetent utvisning.

Vidrig och helt inkompetent utvisning.

Hahaha. Detta HV. Man blir aldrig förvånad. Sååå synd om dom som betalar flera hundra för att ser sånt här skräp!!

Kanonpass av Trygg i egen zon som ställer till det. “Nollan” levererar som alltid.

Jaha. Grattis AIK.
Fixar det snyggt då HV inte kan göra mål i PP och så får man slumpmål som segermål.
Grattis Luleå till serieledningen.

HV är inne i den klassiska Novemberformsvackan… precis som de 2 senaste säsongerna där HV haft svacka i november… Bedrövligt spel de senaste 2 matcherna … Hoppas det blir en kortvarig svacka

19:59! Marcus Nilsson!

Vi har tagit alldeles för lite avslut idag samt spelar med ett aldeles för lågt tempo. Spelarna är även alldeles för statiska i sitt PP-spel.

KUNG NILSSON!!!

Bra Timing :smiley: :mrgreen: :smiley: :smiley: :smiley:

AHAHHAHAHAHA 19:59

HAHAHAHA 19:59 :smiley: :smiley: :smiley:

MINA JÄVLA KALSONGER SKA TVÄTTAS IDAG!!! :blush:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! wha

HAHA, Fyfan va underbart! :smiley:

Jag tycker inte det ser så jävla dåligt ut för att vara en serielunksmatch mot ett skittråkigt Råttbo på andra sidan. HV har en liten svacka helt klart, men så fort det kommer några förluster får man ju känslan av att domedagen är kommen här på forumet.

HV äger denna matchen men det studsar inte rätt. Lundström gör en kalasmatch samtidigt som det gått troll i HV:s målskytte. Nu är vi inte serieledare längre. Bra, då har vi nåt att bita i…

serieledare!!

Nu skäms jag lite mindre :slight_smile:

Herregud min Jesus amalia Halleluja shakira bombastic.

Jobbade inte du eller klappade du på med en drink :unamused:

Måste vara tråkigt för många här på forumet att hv kvitterar… :frowning: