Omgång 28: HV71 - Leksands IF

[size=150]HV71 - Leksands IF[/size]

Leksand kommer på besök på annandagjul och
vi får hoppas att spelet ser bättre ut än det gjorde
mot Malmö innan jul.

[size=150]FORZA HV71!![/size]

Kul med hockey igen.

Inte särskilt orolig inför dagens match. Tämligen säker på att vi vinner. Oavsett HV:s form är Leksand helt under isen. Allt annat än tre poäng är ett misslyckande.

Allt annat än SM-guld är ett misslyckande! Jag är fortsatt orolig. Dessa “skall vinna”-matcher är ju lose-lose-situationer…

Fortfarande inte skickat iväg Ikonen till Brynäs?
Frågan många ställt sen typ omgång 10… Hur långt tålamod har man egentligen?
Ikonen visar fortfarande absolut ingenting.

Snart är det dags att åka norrut mot Kinnarps.
Vi får hoppas att de har godare julmat i Leksand…

Det gäller att inte slappna av för Leksand har ett mycket bättre lag än vad som syns i tabellen.

5-0 låter väl rimligt. överkörning blir det :sunglasses:

Det finns inga dåliga lag i ligan, men om inte HV slår Leksand i ett fullsatt Kinnarps, då är det avgå alla som gäller :sunglasses: .

Laget mot Leksand:

Ikonen bort, låt Nybeck få chansen helt istället.

Det här med att det skulle finnas konkurrens i laget är väl mest hittepå. Törngren och Nisse borta och man tvingas slänga in Persson och Ikonen…

Konkurrens absolut men inte tillräckligt bra på C/fw sidan.

Men snälla Lillis, låt Ikonen fortsätta som 13:e och ge Zion chansen!

Jag vet med 100% säkerhet då jag har goda kontakter inom Brynäs att man ställt frågan gällande Ikonen till HV71.
Jag har även hört att Ikonens namn varit på tapeten uppe i Leksand dock tror jag inte deras intresse varit lika konkret som jag vet att Brynäs varit.
Varför inte Hult o co gjort något åt saken begriper jag faktiskt inte.
Om jag inte minns fel? Så här jag för mig att Zico dessutom skev i någon tråd att han inte bidrar något speciellt ens på träning.

Nä det känns sannerligen märkligt

Gött Camara!!!

så jaaaaaaaaaaaaaaaaa

Sveriges sämsta lag i PP har inga problem att göra mål mot HV…

Det målet får Önerud ta på sig. Skulle han bara släppt puckjäveln till Jocke skulle det aldrig ha hänt…

tafatt…

hv är inte bra…